Analýza obchodní strategie rozvoje pro firmu Karop s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza obchodní strategie rozvoje pro firmu Karop s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza obchodní strategie rozvoje pro firmu Karop s.r.o.
Autor: Ptáček, Michal
Vedoucí: Krenar, Petr
Abstrakt: Bakalářská práce na téma: Analýza obchodní strategie rozvoje pro firmu Karop s.r.o. bude rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části budou popsány pojmy, které souvisí se strategickým řízením firmy s ohledem na podnikání malé a střední firmy. V praktické části práce bude popsána firma Karop s.r.o. Pro zmapování vnitřního a vnějšího prostředí firmy budou využity analýzy 7S, PEST, Porterova analýza konkurenčního prostředí. Na základě provedených analýz budou přijaty závěry pomocí SWOT analýzy. Pro zlepšení současné situace bude zvolena optimální strategie pro rozvoj firmy Karop s.r.o. s ohledem na návratnost daného konceptu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22518
Datum: 2012-03-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 27974


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ptáček_2012_bp.pdf 1.695Mb PDF Zobrazit/otevřít
ptáček_2012_vp.pdf 699.9Kb PDF Zobrazit/otevřít
ptáček_2012_op.pdf 679.8Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet