Analýza spokojenosti zákazníků v butiku UNIQUE

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků v butiku UNIQUE

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dobeš, Kamil
dc.contributor.author Lefíková, Adriana
dc.date.accessioned 2013-10-07T21:03:00Z
dc.date.available 2013-10-07T21:03:00Z
dc.date.issued 2012-04-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22081
dc.description.abstract Hlavním cílem bakalářské práce bylo provést analýzu spokojenosti zákazníků v butiku UNIQUE. Při zjišťování spokojenosti bylo použito dotazníkové šetření. Bakalářská práce obsahuje dvě části. V teoretické části jsou zpracovány poznatky, které jsem získala z odborných knih a literatury zaměřené na zákazníka, jeho spokojenost a mar-ketingový výzkum. V praktické části jsou zpracovány a vyhodnoceny údaje z dotazníkové-ho šetření. Závěr obsahuje doporučení na zlepšení spokojenosti zákazníků. cs
dc.format 60 s. 12 s. příloh cs
dc.format.extent 2836858 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zákazník cs
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject customer en
dc.subject customer's satisfaction en
dc.subject marketing research en
dc.subject questionnaire en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků v butiku UNIQUE cs
dc.title.alternative Analysis of Customer Satisfaction in a Boutique UNIQUE en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Harantová, Lenka
dc.date.accepted 2012-06-06
dc.description.abstract-translated The main point of bachelor work was to make analyses of customer satisfaction in a bou-tique Unique. Bachelor work contains two parts. In the theory part are processed knowledge, that I got from special books and literature oriented on customer, his satisfaction and marketing re-search. In the practical part are processed and evaluated informations from survey. Ending contains recommendation of better satisfaction of customers. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22540
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2012-05-18


Files in this item

Files Size Format View
lefíková_2012_bp.pdf 2.705Mb PDF View/Open
lefíková_2012_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open
lefíková_2012_op.doc 73Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account