Komunikační strategie Penzionu Romana Luhačovice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie Penzionu Romana Luhačovice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pániková, Jana
dc.contributor.author Brázdilová, Šárka
dc.date.accessioned 2013-10-07T19:38:39Z
dc.date.available 2013-10-07T19:38:39Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22003
dc.description.abstract Teoretická část popisuje poznatky z oblasti marketingu hotelnictví se zaměřením na marketingový výzkum, cílové skupiny a marketingovou komunikační strategii. Praktická část se věnuje popisu Penzionu Romana Luhačovice, jeho marketingovým aktivitám a konkurenčnímu prostředí. Tato část se dále věnuje marketingovému průzkumu, jeho zhodnocení a volbě vhodných cílových segmentů. Na těchto poznatcích je navržena efektivní komunikační strategie pro daný penzion. Navržená strategie je poté podrobena nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 55 s. (58 077 znaků) cs
dc.format.extent 3363260 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject penzion cs
dc.subject strategie cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject analýza cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject Marketing en
dc.subject pension en
dc.subject strategy en
dc.subject research en
dc.subject analysis en
dc.subject communication en
dc.title Komunikační strategie Penzionu Romana Luhačovice cs
dc.title.alternative The Communication Strategy of Pension Romana Luhačovice en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2012-06-11
dc.description.abstract-translated The theoretical part describes knowledge of marketing of hospitality with a focus on marketing research, target groups and marketing communication strategy. The practical part describes Penzion Romana Luhačovice, its marketing activities and competitive environment. This part also deals with marketing research, its evaluation and choice of appropriate target segments. On these findings there is proposed an effective communication strategy for this pension. The proposed strategy comes under scrutiny in a form of cost and risk analysis. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27934
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
brázdilová_2012_bp.pdf 3.207Mb PDF View/Open
brázdilová_2012_vp.pdf 382.4Kb PDF View/Open
brázdilová_2012_op.pdf 393.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account