Hodnocení postavení značky podniku ve vztahu ke konkurenci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Hodnocení postavení značky podniku ve vztahu ke konkurenci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Volek, René
dc.contributor.author Kořínková, Petra
dc.date.accessioned 2013-10-07T15:57:59Z
dc.date.available 2013-10-07T15:57:59Z
dc.date.issued 2011-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21922
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na SWOT analýzu, poziční mapu značky, Porterův model a na marketingový výzkum ve firmě RV Fashion Style s.r.o. V teoretické části je zpracována literatura, která se váže na jednotlivé části postavení značky podniku ve vztahu ke konkurenci. V praktické části je zpracována SWOT analýza, poziční mapa značky, Porterův model a marketingový výzkum. Na základě výzkumu byla provedena analýza, jak se firma RV jeví ve vztahu ke konkurenci. V závěru bakalářské práce jsou navrhnuta doporučení, aby se firma více dostala do povědomí zákazníkům. cs
dc.format 71 s. (74 477 znaků) cs
dc.format.extent 3111541 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject poziční mapa značky cs
dc.subject Porterův model cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject brand's position map en
dc.subject Porter's model and marketing research en
dc.title Hodnocení postavení značky podniku ve vztahu ke konkurenci cs
dc.title.alternative Evaluation of the Company Brand Positioning in Relation to Competition en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bartošíková, Romana
dc.date.accepted 2012-06-05
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis focuses on SWOT analysis, brand's position map, Porte's model and on the marketing research in the RV Fashion Style company Ltd. The theoretical part processes the literature linked to the individual part sof the company's brand position in relation to the competition. The practical part deals with the SWOT analysis, the brand's position map, Porter's model and marketing research. On the basis of a research an analysis has been conducted schowing the RV company's position in the relation to the competition. In the conclusion the thesis makes recommendations on how to increase the customer's awareness of the company. en
dc.description.department Ústav logistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/106 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27384
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-11
local.subject ochranné známky cs
local.subject budování značky cs
local.subject trademarks en
local.subject brand building en


Files in this item

Files Size Format View
kořínková_2012_bp.pdf 2.967Mb PDF View/Open
kořínková_2012_vp.pdf 45.67Kb PDF View/Open
kořínková_2012_op.pdf 113.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account