Hodnocení postavení značky podniku ve vztahu ke konkurenci
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Volek, René
|
|
dc.contributor.author |
Kořínková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-07T15:57:59Z |
|
dc.date.available |
2013-10-07T15:57:59Z |
|
dc.date.issued |
2011-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21922
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na SWOT analýzu, poziční mapu značky, Porterův model a na marketingový výzkum ve firmě RV Fashion Style s.r.o. V teoretické části je zpracována literatura, která se váže na jednotlivé části postavení značky podniku ve vztahu ke konkurenci. V praktické části je zpracována SWOT analýza, poziční mapa značky, Porterův model a marketingový výzkum. Na základě výzkumu byla provedena analýza, jak se firma RV jeví ve vztahu ke konkurenci. V závěru bakalářské práce jsou navrhnuta doporučení, aby se firma více dostala do povědomí zákazníkům. |
cs |
dc.format |
71 s. (74 477 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3111541 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
poziční mapa značky
|
cs |
dc.subject |
Porterův model
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
brand's position map
|
en |
dc.subject |
Porter's model and marketing research
|
en |
dc.title |
Hodnocení postavení značky podniku ve vztahu ke konkurenci |
cs |
dc.title.alternative |
Evaluation of the Company Brand Positioning in Relation to Competition |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bartošíková, Romana |
|
dc.date.accepted |
2012-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis focuses on SWOT analysis, brand's position map, Porte's model and on the marketing research in the RV Fashion Style company Ltd. The theoretical part processes the literature linked to the individual part sof the company's brand position in relation to the competition. The practical part deals with the SWOT analysis, the brand's position map, Porter's model and marketing research. On the basis of a research an analysis has been conducted schowing the RV company's position in the relation to the competition. In the conclusion the thesis makes recommendations on how to increase the customer's awareness of the company. |
en |
dc.description.department |
Ústav logistiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/106
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistika a management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
27384
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-11 |
|
local.subject |
ochranné známky
|
cs |
local.subject |
budování značky
|
cs |
local.subject |
trademarks
|
en |
local.subject |
brand building
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account