Hodnocení postavení značky podniku ve vztahu ke konkurenci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Hodnocení postavení značky podniku ve vztahu ke konkurenci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Hodnocení postavení značky podniku ve vztahu ke konkurenci
Autor: Kořínková, Petra
Vedoucí: Volek, René
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na SWOT analýzu, poziční mapu značky, Porterův model a na marketingový výzkum ve firmě RV Fashion Style s.r.o. V teoretické části je zpracována literatura, která se váže na jednotlivé části postavení značky podniku ve vztahu ke konkurenci. V praktické části je zpracována SWOT analýza, poziční mapa značky, Porterův model a marketingový výzkum. Na základě výzkumu byla provedena analýza, jak se firma RV jeví ve vztahu ke konkurenci. V závěru bakalářské práce jsou navrhnuta doporučení, aby se firma více dostala do povědomí zákazníkům.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21922
Datum: 2011-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav logistiky
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 27384


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kořínková_2012_bp.pdf 2.967Mb PDF Zobrazit/otevřít
kořínková_2012_vp.pdf 45.67Kb PDF Zobrazit/otevřít
kořínková_2012_op.pdf 113.1Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet