Hodnocení postavení značky podniku ve vztahu ke konkurenci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Hodnocení postavení značky podniku ve vztahu ke konkurenci |
Autor: |
Kořínková, Petra
|
Vedoucí: |
Volek, René
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zaměřuje na SWOT analýzu, poziční mapu značky, Porterův model a na marketingový výzkum ve firmě RV Fashion Style s.r.o. V teoretické části je zpracována literatura, která se váže na jednotlivé části postavení značky podniku ve vztahu ke konkurenci. V praktické části je zpracována SWOT analýza, poziční mapa značky, Porterův model a marketingový výzkum. Na základě výzkumu byla provedena analýza, jak se firma RV jeví ve vztahu ke konkurenci. V závěru bakalářské práce jsou navrhnuta doporučení, aby se firma více dostala do povědomí zákazníkům. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/21922
|
Datum:
|
2011-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav logistiky |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
27384
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet