Marketingový mix firmy zabývající se ekologickým zemědělstvím

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový mix firmy zabývající se ekologickým zemědělstvím

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mlčochová, Markéta
dc.contributor.author Sluštíková, Magdaléna
dc.date.accessioned 2013-10-07T07:25:00Z
dc.date.available 2013-10-07T07:25:00Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21641
dc.description.abstract Tématem bakalářské práce je marketingový mix firmy zabývající se ekologickým zemědělstvím. V teoretické části jsou rozebírány teoretické poznatky marketingového mixu a problematiky ekologického zemědělství ve vztahu k marketingu. V praktické části je analyzována konkrétní firma zabývající se ekologickým zemědělstvím a charakterizovány jednotlivé složky marketingového mixu ve firmě. Na základě provedených zjištění jsou navržena opatření ke zlepšení situace a postavení firmy na trhu ekologických produktů. cs
dc.format 73 s. (72 617 znaků) cs
dc.format.extent 3585634 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Klíčová slova: marketingový mix cs
dc.subject produkt cs
dc.subject cena cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject propagace cs
dc.subject Keywords: marketing mix en
dc.subject product en
dc.subject price en
dc.subject place en
dc.subject promotion en
dc.title Marketingový mix firmy zabývající se ekologickým zemědělstvím cs
dc.title.alternative The Marketing Mix of the Company Dealing with Ecological Agriculture en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Barboříková, Jarmila
dc.date.accepted 2012-06-14
dc.description.abstract-translated The topic of the bachelor thesis is the marketing mix of the company dealing with ecological agriculture. In the theoretical part there is analyzed theoretical knowledge of the marketing mix and issues of the ecological agriculture in the relation with marketing. In the practical part there is analyzed concrete company dealing with ecological agriculture and there are characterized individual components of the marketing mix in the company. On the basis of the findings there are proposed measures to improve the situation and the position of the company on the market with ecological products. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27985
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
sluštíková_2012_bp.pdf 3.419Mb PDF View/Open
sluštíková_2012_vp.pdf 346.1Kb PDF View/Open
sluštíková_2012_op.pdf 545.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account