Marketingový mix firmy zabývající se ekologickým zemědělstvím

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový mix firmy zabývající se ekologickým zemědělstvím

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový mix firmy zabývající se ekologickým zemědělstvím
Autor: Sluštíková, Magdaléna
Vedoucí: Mlčochová, Markéta
Abstrakt: Tématem bakalářské práce je marketingový mix firmy zabývající se ekologickým zemědělstvím. V teoretické části jsou rozebírány teoretické poznatky marketingového mixu a problematiky ekologického zemědělství ve vztahu k marketingu. V praktické části je analyzována konkrétní firma zabývající se ekologickým zemědělstvím a charakterizovány jednotlivé složky marketingového mixu ve firmě. Na základě provedených zjištění jsou navržena opatření ke zlepšení situace a postavení firmy na trhu ekologických produktů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21641
Datum: 2012-03-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 27985


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
sluštíková_2012_bp.pdf 3.419Mb PDF Zobrazit/otevřít
sluštíková_2012_vp.pdf 346.1Kb PDF Zobrazit/otevřít
sluštíková_2012_op.pdf 545.8Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet