Vliv předškolního zařízení na optimální rozvoj osobnosti dítěte

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv předškolního zařízení na optimální rozvoj osobnosti dítěte

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sýkora, František
dc.contributor.author Sklářová, Monika
dc.date.accessioned 2013-10-07T00:44:27Z
dc.date.available 2013-10-07T00:44:27Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21520
dc.description.abstract Bakalářská práce "Vliv předškolního zařízení na optimální rozvoj osobnosti dítěte" podává přehled o vývoji vztahu společnosti k dítěti od období antiky až po současnost. Teoretická část se v prvních dvou kapitolách zabývá jak výše uvedeným vývojem, tak vznikem předškolních zařízení u nás. Třetí kapitola teoretické části charakterizuje předškolní dítě z hlediska vývojové psychologie. Poslední kapitola je věnována dítěti v současné mateřské škole z pohledu učitelky. Praktická část vychází z dotazníkového šetření, které bylo určeno učitelkám mateřských škol. Podává přehled o formách spolupráce učitelek mateřských škol s rodiči a o způsobech realizace procesu socializace dětí předškolního věku v mateřských školách. cs
dc.format 80 s. ( 91 742 znaků ) cs
dc.format.extent 2173848 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Dítě cs
dc.subject dětství cs
dc.subject výchova cs
dc.subject předškolní vzdělávání cs
dc.subject učitelka cs
dc.subject mateřská škola cs
dc.subject vzdělávací program cs
dc.subject spolupráce cs
dc.subject socializace cs
dc.subject Child en
dc.subject childhood en
dc.subject education en
dc.subject preschool education en
dc.subject teacher en
dc.subject kindergarten en
dc.subject educational programm en
dc.subject cooperation en
dc.subject socializacion en
dc.title Vliv předškolního zařízení na optimální rozvoj osobnosti dítěte cs
dc.title.alternative Influence of Preschool Institutions on Optimal Development of Child's Personality en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Tannenbergerová, Monika
dc.date.accepted 2013-06-06
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis "Influence of preschool institution on optimal progress of a child's personality" is based on an overview of how our society's relation to child has developed since antiquity up to present time. In first two sections of the theoretical part this work deals with the above mentioned development and also with formation of preschool institutions in our country. The third section characterises the preschool child from evolution psychology point of view. The last section addresses the child in modern kindergarten from teacher's point of view. The practical part is based on a questionnaire method that was filled in by kindergarten teachers. It gives a survey of how teachers and parents co-operate and also gives some details about how preschool children socialise in kindergartens. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 29023
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-12
local.subject mateřské školy cs
local.subject předškolní výchova cs
local.subject rozvoj osobnosti cs
local.subject kindergartens en
local.subject preschool education en
local.subject personality development en


Files in this item

Files Size Format View
sklářová_2013_bp.pdf 2.073Mb PDF View/Open
sklářová_2013_vp.doc 30.5Kb Microsoft Word View/Open
sklářová_2013_op.doc 91.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account