Muzikoterapie jako metoda sociálně výchovné práce

DSpace Repository

Language: English čeština 

Muzikoterapie jako metoda sociálně výchovné práce

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mühlpachr, Pavel
dc.contributor.author Otisk, Radim
dc.date.accessioned 2013-10-07T00:09:29Z
dc.date.available 2013-10-07T00:09:29Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21471
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na muzikoterapii jako sociálně výchovnou metodu, soustřeďuje se na problematiku trávení volného času mladistvých i mladých dospělých. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje zhodnocení a analýzu muzikoterapie ze sociálně pedagogického pohledu, na základě odborných poznatků z literatury a studia. Praktickou část práce představuje empirický výzkum. Jedná se o zúčastněné pozorování, které bylo realizováno na zážitkovém muzikoterapeutickém kurzu. Výzkum je doplněn rozhovorem s muzikoterapeutem Matějem Lipským. cs
dc.format 62 s. (111 600 znaků) cs
dc.format.extent 2286269 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject muzikoterapie cs
dc.subject sociální pedagogika cs
dc.subject zážitkový kurz cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject rozhovor cs
dc.subject music therapy en
dc.subject social pedagogy en
dc.subject experiential course en
dc.subject qualitative research en
dc.subject interview en
dc.title Muzikoterapie jako metoda sociálně výchovné práce cs
dc.title.alternative Music Therapy As a Method of Socio-Educational Work en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jůzlová, Hana
dc.date.accepted 2013-06-05
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on music therapy as a social-educational method, focusing on the problems of leisure adolescents and young adults. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part includes a review and analysis of music therapy from socially pedagogical point of view, based on the expertise of literature and studying. The practical part of the thesis presents empirical research. This is a scientific observation, which was carried out on the experience on the course of music therapy. The research is supplemented by interviews with the therapist Matej Lipsky. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 28859
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-29


Files in this item

Files Size Format View
otisk_2013_bp.pdf 2.180Mb PDF View/Open
otisk_2013_vp.doc 30Kb Microsoft Word View/Open
otisk_2013_op.doc 31Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account