Vliv předškolního zařízení na optimální rozvoj osobnosti dítěte

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv předškolního zařízení na optimální rozvoj osobnosti dítěte

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sýkora, František
dc.contributor.author Lashinová, Hana
dc.date.accessioned 2013-10-06T23:57:31Z
dc.date.available 2013-10-06T23:57:31Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21453
dc.description.abstract Snahou této bakalářské práce je přiblížení významu předškolní pedagogiky v širším kontextu. Aby mateřská škola nebyla vnímána jako pouhá služba pro rodiče, ale jako významný socializační činitel pro optimální rozvoj osobnosti dítěte. Samozřejmě v součinnosti s rodinou, která je ve výchově dítěte nejdůležitější. cs
dc.format 56 s. cs
dc.format.extent 2763651 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Rozvoj osobnosti cs
dc.subject předškolní výchova cs
dc.subject rodina cs
dc.subject funkce rodiny cs
dc.subject alternativní vzdělávání cs
dc.subject socializace cs
dc.subject integrace cs
dc.subject inkluze cs
dc.subject Personality development en
dc.subject preschool education en
dc.subject family en
dc.subject family functions en
dc.subject alternative education en
dc.subject socialization en
dc.subject integration end inclision en
dc.title Vliv předškolního zařízení na optimální rozvoj osobnosti dítěte cs
dc.title.alternative Influence of Pre-School Institutions on Optimum Development of a Child's Personality en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Tannenbergerová, Monika
dc.date.accepted 2013-06-05
dc.description.abstract-translated The aim this work is to approach the importance of preschool education in a broader context. To kindergarten was not seen as mere service for parents, but as an important socializing agent for the optimal development of the child's personality. Of course, in conjuction with the family, which is important in child care. en
dc.description.department Katedra psychologie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 28714
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-26
local.subject mateřské školy cs
local.subject rozvoj osobnostní a sociální cs
local.subject kindergartens en
local.subject personal social development en


Files in this item

Files Size Format View
lashinová_2013_bp.pdf 2.635Mb PDF View/Open
lashinová_2013_vp.doc 30Kb Microsoft Word View/Open
lashinová_2013_op.doc 93Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account