Vnímání reklamy dětmi předškolního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání reklamy dětmi předškolního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Suchánková, Eliška
dc.contributor.author Lungová, Jana
dc.date.accessioned 2013-10-06T22:33:42Z
dc.date.available 2013-10-06T22:33:42Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21357
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá postoji dětí předškolního věku a vnímáním reklamy, která na děti působí. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. V první kapitole je popsán vývoj předškolního dítěte, a to vývojová stádia, motorický, emocionální a sociální vývoj. Druhá kapitola se věnuje reklamě a mediálnímu světu, psychologií a etikou reklamy, vlivem televize, rozhlasu a internetu na děti předškolního věku a právní ochranou diváka. V poslední kapitole je rozebrán vliv prostředí, rodiny, mateřské školy a vrstevníků. Cílem praktické části je pak prostřednictvím rozhovorů v ohniskových skupinách a jejich následné analýzy využívající prvky zakotvené teorie zjistit, jak děti předškolního věku vnímají reklamu, jak reagují na všudypřítomnost reklamy a co a jakým způsobem formuje jejich postoje k této problematice. cs
dc.format 79 s., přílohy 22 s. cs
dc.format.extent 2012216 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject dítě předškolního věku cs
dc.subject rodina cs
dc.subject mateřská škola cs
dc.subject postoje cs
dc.subject prostředí cs
dc.subject dokumenty v MŠ cs
dc.subject reklama cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject pre-school age childern en
dc.subject nursery en
dc.subject attitudes en
dc.subject environment en
dc.subject documents in nursery en
dc.subject advertisement and research en
dc.title Vnímání reklamy dětmi předškolního věku cs
dc.title.alternative Advertisement Perception of Pre-School Children en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2013-05-29
dc.description.abstract-translated Dissertation regards attitudes of children of pre-school age and how they perceive advertisements which are influencing them. Theoretical part is divided in three chapters. In Chapter I. there is description of development of pre-school child its stages kinetic emotional and social development. Chapter II. is dedicated to advertising and media industry: psychology and ethics of advertisement, influence of television radio and Internet on pre- school children and law protection of viewer. In last Chapter is analyzed influence of family environment nursery and their peers. Target of practical part is to find out how are pre-school age children taking in advertisement, how they react to presence of advertising and how does it form their attitudes towards this issue. It was researched through discussion and interviews in targeted group and followed up by analysis using element sof enshried theory. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 31872
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-19
local.subject vliv médií cs
local.subject předškoláci cs
local.subject reklama cs
local.subject media influence en
local.subject preschool children en
local.subject preschoolers en
local.subject advertising en


Files in this item

Files Size Format View
lungová_2013_dp.pdf 1.918Mb PDF View/Open
lungová_2013_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
lungová_2013_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account