Identifikace vzdělávacích potřeb v oblasti finanční gramotnosti u studentů třetího věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Identifikace vzdělávacích potřeb v oblasti finanční gramotnosti u studentů třetího věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kalenda, Jan
dc.contributor.author Kovaříková, Jana
dc.date.accessioned 2013-10-06T22:15:52Z
dc.date.available 2013-10-06T22:15:52Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21331
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá identifikací vzdělávacích potřeb v oblasti finanční gramotnosti u studentů třetího věku. Je rozdělena do dvou částí. První část popisuje teorii vzdělávání seniorů, identifikaci vzdělávacích potřeb a vymezení pojmu finanční gramotnost. Cílem bylo zejména zmapovat znalost posluchačů univerzity třetího věku v oblasti finanční gramotnosti. Praktická část navazuje na část teoretickou a obsahuje vyhodnocení dotazníku týkající se dané problematiky. cs
dc.format 65 s. (81 018 přib. počet str) cs
dc.format.extent 1374905 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Klíčová slova: vzdělávání seniorů cs
dc.subject finanční gramotnost cs
dc.subject univerzita třetího věku cs
dc.subject vzdělávací potřeby cs
dc.subject finanční vzdělávání cs
dc.subject Keywords: The Education of Seniors en
dc.subject Financial Literacy en
dc.subject The Univerzity of the Third Age en
dc.subject Educational Needs en
dc.subject Financial Education en
dc.title Identifikace vzdělávacích potřeb v oblasti finanční gramotnosti u studentů třetího věku cs
dc.title.alternative The third aged Students identification of the education needs in the area of financial literacy en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jurčíková, Jana
dc.date.accepted 2013-06-18
dc.description.abstract-translated The Thesis deals with the identification of training needs in the area of financial literacy among the Students of the Third Age. The Thesis is divided into two parts.The first part describes the theory of senior's education, the indentification of training needs and the definition of the financial literacy.The aim was to map the knowledge of students of the University of the Third Age in the area of the financial literacy.The theoretical part is followed by the practical one which contains the evaluation of the questionairre on that issue. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře cs
dc.thesis.degree-discipline Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 31023
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
kovaříková_2013_bp.pdf 1.311Mb PDF View/Open
kovaříková_2013_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
kovaříková_2013_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account