Vývoj vztahů mezi účastníky šikany na základní škole z jejich pohledu a s časovým odstupem několika let

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vývoj vztahů mezi účastníky šikany na základní škole z jejich pohledu a s časovým odstupem několika let

Show simple item record

dc.contributor.advisor Včelařová, Hana
dc.contributor.author Kroulíková, Jaroslava
dc.date.accessioned 2013-10-06T19:38:07Z
dc.date.available 2013-10-06T19:38:07Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21135
dc.description.abstract Práce se zabývá problematikou šikany a jejími následky z pohledu žáků, kteří se s ní setkali na základní škole. Je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se věnuje pojmům z oblasti vývojové psychologie, specifickým vlastnostem účastníků šikany, příčinám vzniku šikany, vysvětluje pojmy agrese a agresivita a zmiňuje možné následky šikany v budoucím životě žáka. Praktická část se zabývá výzkumem, který je zaměřen na dlouhodobé vztahy mezi šikanovanými a šikanujícími žáky. cs
dc.format 59 s. cs
dc.format.extent 1000652 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject dítě cs
dc.subject agrese cs
dc.subject agresivita cs
dc.subject šikana cs
dc.subject oběť cs
dc.subject agresor cs
dc.subject vztahy cs
dc.subject child en
dc.subject aggression en
dc.subject aggressiveness en
dc.subject bullying en
dc.subject victim en
dc.subject aggressor en
dc.subject relations en
dc.title Vývoj vztahů mezi účastníky šikany na základní škole z jejich pohledu a s časovým odstupem několika let cs
dc.title.alternative Development of Relations between Participants of Bullying in an Elementary School from their Perspective and with a Time Interval of Several Years en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Ondrejkovič, Peter
dc.date.accepted 2013-06-05
dc.description.abstract-translated Thesis deals with the problem of bullying and its consequences in terms of pupils who met it in elementary school. It is divided into two parts. The theoretical part deals with concepts from the field of developmental psychology, specific characteristics of bullying participants, causes of bullying, aggression and explains the concepts of aggression and discusses possible consequences of bullying in the future life of the pupil. The practical part deals with the research, which is focused on long-term relationships between victimized and bullying pupils. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 30103
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2013-05-02
local.subject dětská agresivita cs
local.subject oběti šikany cs
local.subject agresoři šikany cs
local.subject třídní kolektivy cs
local.subject aggressiveness in children en
local.subject victims of bullying en
local.subject aggressors in bullying en
local.subject school classes en


Files in this item

Files Size Format View
kroulíková_2013_bp.pdf 977.1Kb PDF View/Open
kroulíková_2013_vp.doc 60Kb Microsoft Word View/Open
kroulíková_2013_op.doc 98.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account