Postoj učitelů k rozvoji čtenářské gramotnosti u žáků mladšího školního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Postoj učitelů k rozvoji čtenářské gramotnosti u žáků mladšího školního věku

Show full item record

No preview available
Title: Postoj učitelů k rozvoji čtenářské gramotnosti u žáků mladšího školního věku
Author: Pištěcká, Jitka
Advisor: Hrbáčková, Karla
Abstract: Diplomová práce se zabývá problematikou postojů učitelů k rozvoji čtenářské gramotnosti. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmů čtení a čtenářská gramotnost. Popisuje také faktory, které ovlivňují její rozvoj. Nakonec se zaměřuje na to, jak může být čtenářská gramotnost učiteli rozvíjena. Práce si klade za cíl zmapovat postoje učitelů k rozvoji čtenářské gramotnosti u žáků mlad-šího školního věku. Dílčím cílem je zjistit, jak se tyto postoje mění v závislosti na věku, délce praxe a aprobovanosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/20778
Date: 2012-11-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav pedagogických věd
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: A 31950


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
pištěcká_2013_dp.pdf 2.370Mb PDF View/Open
pištěcká_2013_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open
pištěcká_2013_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account