Vliv školního prostředí na prosociální chování žáků
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hladík, Jakub
|
|
dc.contributor.author |
Dubínová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T14:18:03Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T14:18:03Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20751
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce v teoretické části definuje pojmy vztahující se k prosociálnímu chování. Charakterizuje co prosociální chování je, co jej ovlivňuje, motivuje a formuje. Vychází z dosud provedených výzkumů a závěrů našich i zahraničních autorů. V praktické části ově-řuje jaký je vliv školního prostředí na prosociální chování žáků. Poznatky a závěry zjištěné kvantitativním výzkumem podepírá kvalitativní výzkum. |
cs |
dc.format |
85 s. (105 989znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1819565 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
prosociální chování
|
cs |
dc.subject |
altruismus
|
cs |
dc.subject |
motivace prosociálního chování
|
cs |
dc.subject |
školní prostředí
|
cs |
dc.subject |
školní klima
|
cs |
dc.subject |
třídní klima
|
cs |
dc.subject |
prosocial behavior
|
en |
dc.subject |
altruism
|
en |
dc.subject |
motivation prosocial behavior
|
en |
dc.subject |
school environment
|
en |
dc.subject |
school climate
|
en |
dc.subject |
classroom climate
|
en |
dc.title |
Vliv školního prostředí na prosociální chování žáků |
cs |
dc.title.alternative |
The Effect of School Environment on Prosocial Behavior of Pupils |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Suchánková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2013-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
Diploma thesis in theoretical part defines terms related to the prosocial behavior. Characterized as prosocial behavior is what it affects, motivates and shapes. Based on the research conducted so far, and our conclusions and foreign authors. In the practical part of the verification-port what is the influence of the school environment on social behavior of students. The findings and conclusions of the quantitative research supports the findings of qualitative research. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
30313
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|
local.subject |
klima školy
|
cs |
local.subject |
klima třídy
|
cs |
local.subject |
school environment
|
en |
local.subject |
classroom climate
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account