Finanční gramotnost u studentů SŠ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Finanční gramotnost u studentů SŠ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Plšková, Alena
dc.contributor.author Medková, Edita
dc.date.accessioned 2013-10-06T14:03:37Z
dc.date.available 2013-10-06T14:03:37Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20733
dc.description.abstract Bakalářská práce Finanční gramotnost u studentů SŠ chce ukázat finanční gramotnost jako významnou součást prevence před nepříznivými sociálními situacemi. V teoretické části jsou popsány negativní důsledky nedostatečné finanční gramotnosti, především v souvislosti s neuváženým zadlužováním. Dále je zde definován základní pojem finanční gramotnost včetně všech tří jejích složek. Představeny jsou i hlavní bankovní produkty pro ukládání a půjčování peněz. Práce pojednává o významu finančního vzdělávání. Jak název napovídá, zaměřuje se na finanční gramotnost u studentů střední školy. V teoretické části se také dočtete o tom, jakou úlohu hraje při řešení nepříznivých situací sociální pedagogika. Praktická část obsahuje kvantitativní výzkum zaměřený na zjištění znalostí studentů z finanční oblasti. cs
dc.format 72 s. cs
dc.format.extent 1602913 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject finanční gramotnost cs
dc.subject finanční vzdělávání cs
dc.subject předlužení cs
dc.subject sociální vyloučení cs
dc.subject financial literacy en
dc.subject financial education en
dc.subject indebtedness en
dc.subject social exclusion en
dc.title Finanční gramotnost u studentů SŠ cs
dc.title.alternative Financial Literacy of Secondary School Students en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Ronzová, Yvona
dc.date.accepted 2013-06-03
dc.description.abstract-translated The Bachelor?s Thesis Financial Literacy of High School Students tries to prove that financial literacy is an essential part of the prevention from adverse social events. The theoretical part describes negative effects of inadequate financial literacy, above all the ones that are in connection with the withholding mentioned. The term of financial literacy is also defined here; all three components of that included. Main bank products related to deposits and loans are introduced. The paper deals with the importance of financial education system. As the title indicates, it is concentrated on the financial literacy of high school students. The theoretical part points out the relevant role of social pedagogy when dealing with adverse events. The practical part contains quantitative research which is concentrated on the financial knowledge of students. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 28766
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-04-19
local.subject středoškolské učivo cs
local.subject secondary school curriculum en


Files in this item

Files Size Format View
medková_2013_bp.pdf 1.528Mb PDF View/Open
medková_2013_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
medková_2013_op.zip 17.54Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account