Website Cultural Customization: Web Design and Marketing Perspectives
Show full item record
No preview available
Title:
|
Website Cultural Customization: Web Design and Marketing Perspectives |
Author: |
Lutr, Marek
|
Advisor: |
Nemčoková, Katarína
|
Abstract:
|
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza kulturně specifického marketingu se zaměřením na webové stránky mezinárodních společností. Práce je rozvržena do dvou částí. Teoretická část práce rozebírá současné trendy a vyhlídky lokalizace, popisuje klíčové pojmy a pětistupňovou klasifikaci webových stránek dle jejich kulturní adaptace Dr. Singha. Popisuje rovněž Hofstedovy a Hallovy kulturní dimenze, jejich hodnoty v jednotlivých zemích a implikace pro kulturně ohleduplný webdesign. Praktickou část tvoří studie kulturní adaptace webových stránek největších světových automobilových výrobců. Na praktických příkladech jsou rovněž popsány specifické marketingové styly vhodné pro jednotlivé kultury. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/20458
|
Date:
|
2012-11-30 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Discipline:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Grade for thesis and defense:
|
A
30616
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account