Sociálně pedagogické působení málotřídních škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociálně pedagogické působení málotřídních škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jůzl, Miloslav
dc.contributor.author Uhlová, Nikol
dc.date.accessioned 2013-10-06T05:23:36Z
dc.date.available 2013-10-06T05:23:36Z
dc.date.issued 2011-04-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20193
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o sociálně pedagogické působení málotřídních škol. Zabývá se procesem socializace, charakterizuje specifika tohoto vzdělávání a v neposlední řade, výhody a možná úskalí existence málotřídních škol. Praktická část, která vychází z dotazníkového šetření, srovnává názor rodičů, jejichž dítě navštěvuje málotřídní školu a názor zaměstnanců Krajského úřadu Jihomoravského kraje na vzdělávání v málotřídních školách. Zjištěné skutečnosti, potvrzují, že se právě výše zmínění zaměstnanci potýkají s jistými předsudky vůči málotřídkám. cs
dc.format 61 s. cs
dc.format.extent 1010745 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject málotřídní škola cs
dc.subject socializace cs
dc.subject venkov cs
dc.subject malá škola cs
dc.subject žák cs
dc.subject učitel cs
dc.subject few-classes school en
dc.subject socialization en
dc.subject countryside en
dc.subject small class en
dc.subject pupil en
dc.subject teacher en
dc.title Sociálně pedagogické působení málotřídních škol cs
dc.title.alternative Socio-Educational Activities of Small Schools en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Řehoř, Antonín
dc.date.accepted 2012-06-08
dc.description.abstract-translated The bachelor work deals with social and educational activities od few-classes school. It deals with the socialization process, characterized by the specifics of the training and last but not least, the advantages and possible pitfalls of the existence od few-classes school. The practical part, which is based on survey, compares the views of parents whose child attends a few-classes school and staff view South Moravian Regional Office for Education in the few-classes school. Findings of fact, confirm that the above-mentioned employees face certain prejudices against few-classes school. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 23773
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-27
local.subject malé obce cs
local.subject málotřídní školy cs
local.subject small municipalities en
local.subject small schools en


Files in this item

Files Size Format View
uhlová_2012_bp.pdf 987.0Kb PDF View/Open
uhlová_2012_vp.doc 30Kb Microsoft Word View/Open
uhlová_2012_op.doc 29.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account