Vybavení škol didaktickými prostředky materiální povahy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vybavení škol didaktickými prostředky materiální povahy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kašpárková, Svatava
dc.contributor.author Jadrníčková, Lenka
dc.date.accessioned 2013-10-06T05:20:07Z
dc.date.available 2013-10-06T05:20:07Z
dc.date.issued 2011-11-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20186
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na zmapování vybavenosti škol didaktickými prostředky materiální povahy. Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit, zda jsou učitelé spokojeni s kvalitou didaktických prostředků, které mají pro potřeby výuky k dispozici. V teoretické části práce jsou naznačena východiska vyplývající z uskutečněných výzkumů na téma vybavenost škol didaktickými prostředky. Dále jsou zde specifikovány pojmy didaktické prostředky a jejich vliv na kvalitu a efektivitu výukového procesu v současnosti, ale i v kontextu minulosti. Praktická část se zabývá samotným výzkumem. Kromě hlavního cíle je práce zaměřena i na dílčí cíle, což je zjistit, v jaké míře vyučující využívají různé druhy didaktických prostředků a především pak moderní výukové technologie. Dotazníkové šetření stran učitelů je obohaceno o názory studentů, získaných taktéž na základě dotazníků. cs
dc.format 75 s. (16 855 znaků). cs
dc.format.extent 2932190 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject didaktické zásady cs
dc.subject didaktické prostředky cs
dc.subject moderní výukové technologie cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject didactic rule en
dc.subject didactic means en
dc.subject modern teaching technology en
dc.subject research en
dc.subject questionnaire en
dc.title Vybavení škol didaktickými prostředky materiální povahy cs
dc.title.alternative School Facilities regarding Didactic Means of Material Character en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šmahaj, Jan
dc.date.accepted 2012-06-08
dc.description.abstract-translated The topic of this Bachelor Thesis is focused on mapping of school facilities regarding didactic means of material character. The main aim of this Bachelor Thesis is to find out whether the teachers are satisfied with the quality of didactic means that are used for teaching available. The theoretical part of the work describes results from various researches carried out on equipment of schoool didactic means. There are also specified terms as didactic means and their effect on the quality of the learning process at present and in the the past too. The practical part deals with the research itself. Besides of the main target is the Bachelor Thesis focused on futher targets as to find out the frequency of ussing of various didactic means including modern didactic technology. The questionnaire survey about teachers is enriched by students'opinions, also obtained by questionnairs. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 24315
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-03
local.subject učební pomůcky cs
local.subject teaching aids en


Files in this item

Files Size Format View
jadrníčková_2012_bp.pdf 2.796Mb PDF View/Open
jadrníčková_2012_vp.doc 61Kb Microsoft Word View/Open
jadrníčková_2012_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account