Efektivnost měření spokojenosti maloobchodních prodejců LEGO

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivnost měření spokojenosti maloobchodních prodejců LEGO

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Škubalová, Radka
dc.date.accessioned 2010-07-14T00:48:59Z
dc.date.available 2012-02-17T13:49:33Z
dc.date.issued 2006-05-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2003
dc.description.abstract Práce analyzuje za pomocí sběru primárních dat aktuální stav míry spokojenosti prodejců LEGO na tradičním trhu. Tradičním trhem je chápána síť klasických kamenných obchodů. Záměrem práce je porovnat získané výsledky průzkumu s výsledky průzkumu realizovaném již v roce 2004. Na základě zjištění byla ověřena efektivnost původního měření. Cílem je navrhnut projekt zvyšování zákaznické spokojenosti. Projekt je podložen nákladovou a rizikovou analýzou. Předpokladem strategie, sestavené z několika nástrojů, je její zpětné využití v praxi, tak aby byl naplněn hlavní cíl práce. cs
dc.format 88 s., 16 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 4603772 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2011
dc.subject marketingový průzkum cs
dc.subject měření spokojenosti zákazníků cs
dc.subject dotazníková metoda cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject efektivnost měření cs
dc.subject nástroje na zvýšení zákaznické spokojenosti cs
dc.subject marketing research en
dc.subject satisfaction measuring of customers en
dc.subject questionnaire method en
dc.subject questionnnaire en
dc.subject effectivity of measuring en
dc.subject instruments for increase in satisfaction of customers en
dc.title Efektivnost měření spokojenosti maloobchodních prodejců LEGO cs
dc.title.alternative Effectivity of measuring of the LEGO retail sellers satisfaction en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2006-06-07
dc.description.abstract-translated The thesis analyses the actual rate of LEGO sellers satisfaction on the traditional market by means of primary data acquisition. The traditional market is explained as shop chains.The aim of the thesis to compare obtained research results with numbers from 2004. On the basis of findings, the effectivity of previous measuring was proved. The target is to draw the project on increasing in customers satisfaction. The project is supported by cost and risk analysis. The presumption of the strategy based on several instruments is its reverse use in practice so as to reach the principal aim of this thesis. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2796
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
škubalová_2006_dp.pdfBlocked 4.390Mb PDF View/Open
škubalová_2006_vp.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open
škubalová_2006_op.doc 59.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account