dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Škubalová, Radka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T00:48:59Z |
|
dc.date.available |
2012-02-17T13:49:33Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2003
|
|
dc.description.abstract |
Práce analyzuje za pomocí sběru primárních dat aktuální stav míry spokojenosti prodejců LEGO na tradičním trhu. Tradičním trhem je chápána síť klasických kamenných obchodů. Záměrem práce je porovnat získané výsledky průzkumu s výsledky průzkumu realizovaném již v roce 2004. Na základě zjištění byla ověřena efektivnost původního měření. Cílem je navrhnut projekt zvyšování zákaznické spokojenosti. Projekt je podložen nákladovou a rizikovou analýzou. Předpokladem strategie, sestavené z několika nástrojů, je její zpětné využití v praxi, tak aby byl naplněn hlavní cíl práce. |
cs |
dc.format |
88 s., 16 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
4603772 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2011 |
|
dc.subject |
marketingový průzkum
|
cs |
dc.subject |
měření spokojenosti zákazníků
|
cs |
dc.subject |
dotazníková metoda
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
efektivnost měření
|
cs |
dc.subject |
nástroje na zvýšení zákaznické spokojenosti
|
cs |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
satisfaction measuring of customers
|
en |
dc.subject |
questionnaire method
|
en |
dc.subject |
questionnnaire
|
en |
dc.subject |
effectivity of measuring
|
en |
dc.subject |
instruments for increase in satisfaction of customers
|
en |
dc.title |
Efektivnost měření spokojenosti maloobchodních prodejců LEGO |
cs |
dc.title.alternative |
Effectivity of measuring of the LEGO retail sellers satisfaction |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2006-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis analyses the actual rate of LEGO sellers satisfaction on the traditional market by means of primary data acquisition. The traditional market is explained as shop chains.The aim of the thesis to compare obtained research results with numbers from 2004. On the basis of findings, the effectivity of previous measuring was proved. The target is to draw the project on increasing in customers satisfaction. The project is supported by cost and risk analysis. The presumption of the strategy based on several instruments is its reverse use in practice so as to reach the principal aim of this thesis. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2796
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|