[NEOBHÁJENO] Zajištění výuky finanční gramotnosti a její problémy

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Zajištění výuky finanční gramotnosti a její problémy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kašpárková, Svatava
dc.contributor.author Vyhlídalová, Lenka
dc.date.accessioned 2013-10-06T03:27:51Z
dc.date.available 2013-10-06T03:27:51Z
dc.date.issued 2012-06-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20010
dc.description.abstract Současná nízká úroveň finanční gramotnosti úzce souvisí s nnedostatečnou pozorností, která byla dříve věnována finančnímu vzdělávání. Vybudování uceleného systému vzdělávání finanční gramotnosti pro všechny věkové kategorie je náročný úkol, který nelze splnit v krátkém časovém horizontu. Zpracování vzhodných učebnic a učebních pomůcek pro jednotlivé cílové skupiny a jejich ověřování v praxi je jedním z dílčích kroků k dosažení vytčeného cíle. cs
dc.format 77 s. cs
dc.format.extent 14134127 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Finanční gramotnost cs
dc.subject finanční vzdělávání cs
dc.subject učebnice cs
dc.subject učební pomůcka cs
dc.subject Financial literacy en
dc.subject financial education en
dc.subject textbook en
dc.subject teaching aid en
dc.title [NEOBHÁJENO] Zajištění výuky finanční gramotnosti a její problémy cs
dc.title.alternative Teaching Financial Literacy and its Problems en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kitliňská, Jana
dc.date.accepted 2012-09-14
dc.description.abstract-translated The current low of financial literacy is closely related to the lack of attention that was previously devoted to financial education. Establishing a comprehensive system of financial literacy education for all ages is a difficult task that can not be met in the short term. Development of appropriate terxtbooks and teaching aids for various target groups and their validation in practice is one of incremental steps to achieve the desired objektive. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result neobhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/224 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 28306
utb.result.grade F
dc.date.submitted 2012-08-24


Files in this item

Files Size Format View
vyhlídalová_2012_bp.pdf 13.47Mb PDF View/Open
vyhlídalová_2012_vp.doc 59.5Kb Microsoft Word View/Open
vyhlídalová_2012_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account