Aktivizační metody ve výuce přírodovědných předmětů na střední škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Aktivizační metody ve výuce přírodovědných předmětů na střední škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Opatrný, Pavel
dc.contributor.author Krejčiříková, Tereza
dc.date.accessioned 2013-10-06T03:18:11Z
dc.date.available 2013-10-06T03:18:11Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19999
dc.description.abstract Předkládaná bakalářské práce se zabývá zjištěním, zda učitelé během výuky přírodověd-ných předmětů na středních školách vyučují pouze frontálním způsobem nebo dochází také k zapojení aktivizačních metod do výuky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část zahrnuje odborné in-formace pojmu výukové metody, jejich historie a rozdělení. Další kapitola se zabývá cha-rakteristikou aktivizačních metod a jejich členěním. Poslední kapitoly teoretické části jsou věnovány vztahu kurikulárních dokumentů a aktivizačních metod, historii přírodovědných předmětů. Praktická část bakalářské práce obsahuje dotazníkové šetření o zjištění využívání aktivizačních metod v přírodovědných předmětech na SŠ. cs
dc.format 57 s. cs
dc.format.extent 2021966 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject výukové metody cs
dc.subject aktivizační metody cs
dc.subject kurikulární dokumenty cs
dc.subject přírodovědné předměty cs
dc.subject teaching methods en
dc.subject activation methods en
dc.subject curricula en
dc.subject science en
dc.title Aktivizační metody ve výuce přírodovědných předmětů na střední škole cs
dc.title.alternative Activation Methods in Science Teaching at a Secondary School en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kašpárková, Svatava
dc.date.accepted 2012-06-18
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to determine whether teachers in science teaching in secondary schools only taught frontal manner or is also involved in the teaching methods of activation. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part includes the concept of expertise teaching methods, their history and distribution. The next chapter deals with the characteristics of activation methods and their classification. The last two chapters are devoted to the relationship of curricula and methods of activation, the history of science. Practical part includes a questionnaire survey to determine the use of activity methods in science at secondary schools. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 24865
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-04-30
local.subject střední školy cs
local.subject studijní motivace cs
local.subject secondary schools en
local.subject motivation to study en


Files in this item

Files Size Format View
krejčiříková_2012_bp.pdf 1.928Mb PDF View/Open
krejčiříková_2012_vp.zip 17.24Kb Unknown View/Open
krejčiříková_2012_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account