Aktivizační metody ve výuce přírodovědných předmětů na střední škole
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Opatrný, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Krejčiříková, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T03:18:11Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T03:18:11Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19999
|
|
dc.description.abstract |
Předkládaná bakalářské práce se zabývá zjištěním, zda učitelé během výuky přírodověd-ných předmětů na středních školách vyučují pouze frontálním způsobem nebo dochází také k zapojení aktivizačních metod do výuky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část zahrnuje odborné in-formace pojmu výukové metody, jejich historie a rozdělení. Další kapitola se zabývá cha-rakteristikou aktivizačních metod a jejich členěním. Poslední kapitoly teoretické části jsou věnovány vztahu kurikulárních dokumentů a aktivizačních metod, historii přírodovědných předmětů. Praktická část bakalářské práce obsahuje dotazníkové šetření o zjištění využívání aktivizačních metod v přírodovědných předmětech na SŠ. |
cs |
dc.format |
57 s. |
cs |
dc.format.extent |
2021966 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
výukové metody
|
cs |
dc.subject |
aktivizační metody
|
cs |
dc.subject |
kurikulární dokumenty
|
cs |
dc.subject |
přírodovědné předměty
|
cs |
dc.subject |
teaching methods
|
en |
dc.subject |
activation methods
|
en |
dc.subject |
curricula
|
en |
dc.subject |
science
|
en |
dc.title |
Aktivizační metody ve výuce přírodovědných předmětů na střední škole |
cs |
dc.title.alternative |
Activation Methods in Science Teaching at a Secondary School |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kašpárková, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2012-06-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to determine whether teachers in science teaching in secondary schools only taught frontal manner or is also involved in the teaching methods of activation. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part includes the concept of expertise teaching methods, their history and distribution. The next chapter deals with the characteristics of activation methods and their classification. The last two chapters are devoted to the relationship of curricula and methods of activation, the history of science. Practical part includes a questionnaire survey to determine the use of activity methods in science at secondary schools. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
24865
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-04-30 |
|
local.subject |
střední školy
|
cs |
local.subject |
studijní motivace
|
cs |
local.subject |
secondary schools
|
en |
local.subject |
motivation to study
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account