Začlenění průřezových témat do výuky povinných předmětů na gymnáziu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Začlenění průřezových témat do výuky povinných předmětů na gymnáziu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Andrysová, Pavla
dc.contributor.author Lazárková, Zuzana
dc.date.accessioned 2013-10-06T03:09:05Z
dc.date.available 2013-10-06T03:09:05Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19981
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá začleňováním průřezových témat do výuky povinných předmětů na gymnáziu. V teoretické části pojednává o kurikulární reformě českého školství, zaměřuje se blíže na Bílou knihu, rámcový vzdělávací program, školní vzdělávací program, klíčové kompetence a průřezová témata. V praktické části bakalářské práce pak byl proveden dotazníkový průzkum na gymnáziu ve Zlínském kraji týkající se začleňování průřezových témat do výuky povinných předmětů. cs
dc.format 61 s. (95 992 znaků) cs
dc.format.extent 1962864 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject rámcový vzdělávací program cs
dc.subject školní vzdělávací program cs
dc.subject průřezová témata cs
dc.subject klíčové kompetence cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject framework educational program en
dc.subject school educational program en
dc.subject cross-curricular topics en
dc.subject key competencies en
dc.subject questionnaire en
dc.title Začlenění průřezových témat do výuky povinných předmětů na gymnáziu cs
dc.title.alternative Cross-Curricular Topic Incorporation into the Compulsory Subject Education at a 4-year Grammar School and Higher Grades of an 8-year Grammar School en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kašpárková, Svatava
dc.date.accepted 2012-06-18
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis deals with cross-curricular topic incorporation into the compulsory subject education at a grammar school. Theoretical part is focused on Czech education curricular reform, especially so-called White book, framework educational program, school educational program, key competencies and cross-curricular topics. Questionnaire survey concerning cross-curricular topic incorporation into the compulsory subject education was performed at one Zlin region grammar school in the practical part of the thesis. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 24869
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-05-04
local.subject gymnázia cs
local.subject předmětové kurikulum cs
local.subject high schools en
local.subject subject curriculum en


Files in this item

Files Size Format View
lazárková_2012_bp.pdf 1.871Mb PDF View/Open
lazárková_2012_vp.zip 15.72Kb Unknown View/Open
lazárková_2012_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account