Analýza spolupráce rodiny a Základní školy Zlín, Okružní 4685

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spolupráce rodiny a Základní školy Zlín, Okružní 4685

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šťastná, Jarmila
dc.contributor.author Králíková, Eva
dc.date.accessioned 2013-10-06T02:01:26Z
dc.date.available 2013-10-06T02:01:26Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19855
dc.description.abstract Bakalářská práce je založená na spolupráci rodiny a základní školy v současné době. Škola a rodina jsou odlišné instituce, které se ovšem výrazně podílí na výchově dítěte a je nutné, aby spolu dobře kooperovaly. Pokud jedna z institucí přestane fungovat, znamená to, že výchova dítěte je vážně ohrožena. Cílem bakalářské práce je na základě analýzy zjistit současnou úroveň, na které se nachází spolupráce Základní školy Okružní 4685, Zlín a ro-diči zdejších žáků. Na základě údajů analýzy práce navrhuje i možná řešení vedoucí ke zlepšení spolupráce. cs
dc.format 62s. (71 815) cs
dc.format.extent 1593792 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject osobnost dítěte cs
dc.subject škola cs
dc.subject rodiče cs
dc.subject rodina cs
dc.subject spolupráce rodiny a školy cs
dc.subject pedagog cs
dc.subject výchova cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject personality of child en
dc.subject school en
dc.subject parents en
dc.subject family en
dc.subject school and family cooperation en
dc.subject teacher en
dc.subject education en
dc.subject communication en
dc.title Analýza spolupráce rodiny a Základní školy Zlín, Okružní 4685 cs
dc.title.alternative An Analysis of a Co-Operation between the Family and the Primary School Zlín, Okružní 4685 en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kašpárková, Svatava
dc.date.accepted 2012-06-11
dc.description.abstract-translated This Bachelors thesis is based on co-operation between primary school and family at the present. There are many differences between school and family however both of them have very important influence on child?s development so the co-operation is necessary. If one of them stops work then it?s mean that the education of child will be seriously threat-ened. The objective of this work is analysis of current level of co-operation between Zá-kladní škola Okružní 4685, Zlín and the pupils? parents. Output data of analysis are the basis for the design of possible solutions to improve co-operation. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 24450
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-05-03
local.subject základní školy cs
local.subject rodina a škola cs
local.subject spolupráce cs
local.subject Zlín (Česko) cs
local.subject elementary schools en
local.subject home and school en
local.subject cooperation en
local.subject Zlín (Czechia) en


Files in this item

Files Size Format View
králíková_2012_bp.pdf 1.519Mb PDF View/Open
králíková_2012_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
králíková_2012_op.doc 58Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account