Učitel základní školy a jeho právní vědomí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Učitel základní školy a jeho právní vědomí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaňková, Zdeňka
dc.contributor.author Létalová, Marcela Sára
dc.date.accessioned 2013-10-06T01:59:17Z
dc.date.available 2013-10-06T01:59:17Z
dc.date.issued 2011-04-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19853
dc.description.abstract Bakalářská práce Učitel základní školy a jeho právní vědomí se v teoretické části zabývá historií vývoje školství a postavením učitele v Čechách a na Moravě, vymezením problematiky právního vědomí učitele, postavením sociálního pedagoga ve škole a možnými konflikty, navrhuje řešení. V empirické části je kladen důraz na zjištění úrovně právního vědomí učitelů jedné základní školy a zároveň míra shody při vzájemných očekáváních rodičů žáků a učitelů této školy. Hlavním prostředkem výzkumu byl dotazník, doplněný částečně rozhovorem. cs
dc.format 59 stran cs
dc.format.extent 652011 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Pedagog cs
dc.subject právní vědomí cs
dc.subject profesní etika cs
dc.subject mravní profil cs
dc.subject odpovědnost učitele cs
dc.subject konflikt cs
dc.subject práva a povinnosti cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject prevence cs
dc.subject spolupráce cs
dc.subject interakce cs
dc.subject Educator en
dc.subject legal awareness en
dc.subject professional etics en
dc.subject moral profile en
dc.subject teacher en
dc.subject responsibility en
dc.subject conflict en
dc.subject rights and responsibilities en
dc.subject communication en
dc.subject prevention en
dc.subject cooperation en
dc.subject interaction en
dc.title Učitel základní školy a jeho právní vědomí cs
dc.title.alternative Elementary Scool Teachers and Their Legal Conscience en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Křoustek, Antonín
dc.date.accepted 2012-06-05
dc.description.abstract-translated Bohemia and Moravia, defining the legal awareness of teachers, status of social pedagogue in school and possible conflicts, proposing solutions. In the empirical part the emphasis is placed on finding the level of legal awareness of one elementary school teachers, while the rate of compliance in the mutual expectations of parents of pupils and teachers in this school. Main means research was a questionnaire, supplemented by interviews. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 23589
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2012-04-25


Files in this item

Files Size Format View
létalová_2012_bp.pdf 636.7Kb PDF View/Open
létalová_2012_vp.doc 27.5Kb Microsoft Word View/Open
létalová_2012_op.doc 37Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account