Výchovná práce s dospělými jako součást strategie dělnického hnutí - historický pohled

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výchovná práce s dospělými jako součást strategie dělnického hnutí - historický pohled

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vavřík, Michal
dc.contributor.author Staňková, Zdeňka
dc.date.accessioned 2013-10-06T01:38:59Z
dc.date.available 2013-10-06T01:38:59Z
dc.date.issued 2011-04-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19809
dc.description.abstract Anotace Bakalářská práce se zabývá výchovnou prací s dospělými v období dělnického hnutí z hlediska historického pohledu. Práci se skládá ze tří kapitol. První kapitola je zaměřena teoreticky na obecnou charakteristiku sociálního a společenského hnutí. V dalších dvou kapitolách se prolíná teoretická část s empirickým výzkumem vývoje výchovy a vzdělávání v období dělnického hnutí. Na základě zjištěných informací jsem formulovala závěr práce. cs
dc.format 53 s. cs
dc.format.extent 691119 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Klíčová slova: výchova cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject spolek cs
dc.subject dělník cs
dc.subject škola cs
dc.subject sociální hnutí cs
dc.subject dělnické hnutí cs
dc.subject historie cs
dc.subject národ cs
dc.subject politika cs
dc.subject Keywords: education en
dc.subject society en
dc.subject labourer en
dc.subject school en
dc.subject social movements en
dc.subject labour movements en
dc.subject history en
dc.subject nation en
dc.subject politics en
dc.title Výchovná práce s dospělými jako součást strategie dělnického hnutí - historický pohled cs
dc.title.alternative Educational Work with Adults As a Part of Labour Movement Strategy - Historical Perspective en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dolák, Antonín
dc.date.accepted 2012-06-07
dc.description.abstract-translated Annotation This thesis deals with the educational work with adults in the labor movement in terms ofhistorical perspective. The work consists of three chapters. The first chapter is focused on the general theory of social characteristics and socialmovements. The next two chapters are theoretical part intertwined with the empirical research of the development of education in the labor movement. Based on the information, I formulated the conclusion of the work. en
dc.description.department Katedra společenských věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 23728
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-04-27
local.subject andragogika cs
local.subject politická výchova cs
local.subject andragogy en
local.subject political education en


Files in this item

Files Size Format View
staňková_2012_bp.pdf 674.9Kb PDF View/Open
staňková_2012_vp.doc 35Kb Microsoft Word View/Open
staňková_2012_op.doc 33.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account