Miloš Forman - individuum vs. společnost

DSpace Repository

Language: English čeština 

Miloš Forman - individuum vs. společnost

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dolák, Antonín
dc.contributor.author Strnadová, Monika
dc.date.accessioned 2013-10-06T01:06:49Z
dc.date.available 2013-10-06T01:06:49Z
dc.date.issued 2010-04-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19748
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá definicí pojmů socializace, jedinec, minorita, asociální jedinec, resocializace. Hlavním bodem je analýza Formanových filmů, Foucaultovy teorie disciplinace a Derridovy dekonstrukce. Tyto analýzy se zaměřují na jedince a jeho jedinečnost a na společnost jako kontrolní moc. Cílem je hledání významu (re)socializace a integrace pro sociální pedagogiku. cs
dc.format 48 s. cs
dc.format.extent 334309 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Miloš Forman cs
dc.subject Michel Foucault cs
dc.subject Jacques Derrida cs
dc.subject individuum cs
dc.subject společnost cs
dc.subject disciplína cs
dc.subject cs
dc.subject resocializace cs
dc.subject integrace cs
dc.subject Miloš Forman en
dc.subject Michel Foucault en
dc.subject Jacques Derrida en
dc.subject individual en
dc.subject society en
dc.subject discipline en
dc.subject en
dc.subject resocialization en
dc.subject integration en
dc.title Miloš Forman - individuum vs. společnost cs
dc.title.alternative Miloš Forman - An Individual vs. Society en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vavřík, Michal
dc.date.accepted 2012-06-07
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the definitions of socialization, the individual, minority, anti-social individual, social rehabilitation. The main point is the analysis of Forman's films, Foucault theory of discipline and Derrida's theory of deconstruction. These analyzes focus on the individual and his uniqueness and on society as a control power. The aim is to search for meaning (re)socialization and integration for social pedagogy. en
dc.description.department Katedra společenských věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 18565
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-04-30
local.subject Forman, Miloš, 1932-2018 cs
local.subject Foucault, Michel, 1926-1984 cs
local.subject Derrida, Jacques, 1930-2004 cs
local.subject individualita cs
local.subject konformita cs
local.subject Forman, Miloš, 1932-2018 en
local.subject Foucault, Michel, 1926-1984 en
local.subject Derrida, Jacques, 1930-2004 en
local.subject individuality en
local.subject conformity en


Files in this item

Files Size Format View
strnadová_2012_bp.pdf 326.4Kb PDF View/Open
strnadová_2012_vp.doc 33.5Kb Microsoft Word View/Open
strnadová_2012_op.doc 40.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account