Dysfunkční rodina, její vzory a postoje k asocialitě dětí a mládeže

DSpace Repository

Language: English čeština 

Dysfunkční rodina, její vzory a postoje k asocialitě dětí a mládeže

Show simple item record

dc.contributor.advisor Plšková, Alena
dc.contributor.author Pešek, Tomáš
dc.date.accessioned 2013-10-06T01:02:13Z
dc.date.available 2013-10-06T01:02:13Z
dc.date.issued 2011-04-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19740
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je zejména charakterizovat poruchy rodiny, které negativně ovlivňují vývoj dítěte. V teoretické části se práce věnuje rodině, jejím funkcím a funkčnosti, podrobněji charakterizuje dysfunkční rodinu, její poruchy a typologii. Zabývá se také vzory rodičů ve výchově a postoji k projevovaným poruchám chování a snaží se nastínit několik možností nápravy takového jednání. Praktická část je zaměřena na zjištění, kolik procent odsouzených, umístěných ve VV Praha ? Ruzyně a objektu Velké Přílepy, vyrůstalo v dysfunkční rodině a zda měli v průběhu dospívání sklony k asociálnímu chování. cs
dc.format 59 s. (88 499 znaků) cs
dc.format.extent 1343712 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Asocialita cs
dc.subject rodina cs
dc.subject dysfunkční rodina cs
dc.subject postoj cs
dc.subject vzor chování cs
dc.subject poruchy chování cs
dc.subject Asociality en
dc.subject family en
dc.subject dysfunctional family en
dc.subject attitude en
dc.subject pattern of behavior en
dc.subject behavior disorders en
dc.title Dysfunkční rodina, její vzory a postoje k asocialitě dětí a mládeže cs
dc.title.alternative Dysfunctional Family, Its Patterns and Attitudes to Antisociality of Children and Youth en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Želásko, Petr
dc.date.accepted 2012-06-07
dc.description.abstract-translated The main aim of this work is to characterize the disorders of the family, which negatively affect the child development. The theoretical part deals with the family, its features and functionality, detailed characterization of the dysfunctional family, its faults and typology. It also deals with patterns of parents in education, their attitudes to behavioural disorders and tries to outline some possibilities for remedying such conduct. The practical part is focused on determining how many per cent of prisoners, placed in remand prison Praha - Ruzyně and Velké Přílepy, have grown up in a dysfunctional family and that during adolescence had a propensity for an asocial behavior. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 23671
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-26
local.subject problémová rodina cs
local.subject životní vzory cs
local.subject problem families en
local.subject lifestyle models en


Files in this item

Files Size Format View
pešek_2012_bp.pdf 1.281Mb PDF View/Open
pešek_2012_vp.doc 28Kb Microsoft Word View/Open
pešek_2012_op.doc 30.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account