Facebook as a Marketing Tool
Show full item record
No preview available
Title:
|
Facebook as a Marketing Tool |
Author: |
Urbánek, Tomáš
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
Tato práce popisuje sociální síť Facebook jako nejdynamičtěji rostoucí marketingový nástroj současnosti. Práce pojednává o využití této sociální sítě jako efektivního marketingového nástroje. Teoretická část vyzdvihuje důležitost sociálních sítí v dnešním marketingovém prostředí a zejména pak fenomén dnešní doby Facebook. Praktická část analyzuje marketingovou komunikaci firmy JOHASPORT s.r.o. na této sociální síti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19676
|
Date:
|
2011-11-30 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Discipline:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Grade for thesis and defense:
|
B
24126
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account