Selling War: How the Bush Administration Marketed the Second Iraq War to the American Public
Show full item record
No preview available
Title:
|
Selling War: How the Bush Administration Marketed the Second Iraq War to the American Public |
Author: |
Kuděla, Matěj
|
Advisor: |
Bell, Gregory Jason
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce zkoumá použití politiky strachu jakožto součásti rétoriky vlády George W. Bushe za účelem získání podpory americké veřejnosti pro druhou válku v Iráku. Pro shrnutí všech prvků, kterými vláda vyvolávala strach mezi Američany, byl vytvořen pojem ?prvky teroru?. Na jednu stranu je tato práce zaměřena na veřejné proslovy, na kterých je ilustrováno využívání prvků teroru a na druhou stranu práce dokládá význam použití politiky strachu na výsledcích průzkumů veřejného mínění. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19655
|
Date:
|
2011-11-30 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Discipline:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Grade for thesis and defense:
|
B
24078
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account