Vrstevnické vztahy - vliv na celkové klima školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vrstevnické vztahy - vliv na celkové klima školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Plšková, Alena
dc.contributor.author Trdá, Jana
dc.date.accessioned 2013-10-06T00:13:25Z
dc.date.available 2013-10-06T00:13:25Z
dc.date.issued 2011-04-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19652
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou vrstevnických vztahů a jejich vlivem na celkové klima školy. Teoretická část popisuje vývoj vrstevnických vztahů v jednotlivých etapách vývoje jedince, zabývá se komunikací školy se žáky, školy s rodiči a komunikací mezi vrstevníky, školním klimatem. V praktické části se na základě výzkumného šetření potvrdil stoupající počet případů šikany ve školách a také to, že kvalitní vrstevnické vztahy mohou vydržet i v dalším životě. cs
dc.format 61 s. cs
dc.format.extent 1022872 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Vztahy cs
dc.subject vrstevnické vztahy cs
dc.subject vrstevnické skupiny cs
dc.subject rodina cs
dc.subject prostředí cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject klima školy cs
dc.subject Relationships en
dc.subject peer relationships en
dc.subject peer groups en
dc.subject family en
dc.subject environment en
dc.subject communication en
dc.subject scool climate en
dc.title Vrstevnické vztahy - vliv na celkové klima školy cs
dc.title.alternative Peer Relationships - Impact on Overall School Climate en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Spurný, Joža
dc.date.accepted 2012-06-08
dc.description.abstract-translated Bachelor's thesis lists the issues of the relations among the peers and their effect on the overall climate of the school. The theoretical part describes the development of the relations among the peers in the different stages of the development of the individual. It deals with communications of school with pupils, a school with parents, peers among themselves, and the climate of the whole school. On the basis of the research investigation the practical part confirmed that there is the rising number of cases of bullying in schools. On the other hand it also confirmed that the quality relations among peers can stand in their next lives. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 23765
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-18
local.subject rodinné prostředí cs
local.subject rodinné vztahy cs
local.subject family environment en
local.subject family relationships en


Files in this item

Files Size Format View
trdá_2012_bp.pdf 998.8Kb PDF View/Open
trdá_2012_vp.doc 28Kb Microsoft Word View/Open
trdá_2012_op.pdf 98.45Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account