Psychologické mechanismy rozhodovacího procesu při nákupu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Psychologické mechanismy rozhodovacího procesu při nákupu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vysekalová, Jitka
dc.contributor.author Jiroušková, Olga
dc.date.accessioned 2013-10-04T10:59:19Z
dc.date.available 2013-10-04T10:59:19Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19551
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na téma psychologické mechanismy rozhodovacího procesu při nákupu. Teoretická část se zabývá osobností spotřebitele, rozhodovacím procesem, spotřebitelským chováním a dalšími pojmy, které souvisí s tématem. Praktická části se pak zabývám segmentem nealkoholických nápojů, konkrétně značkou Kofola. V rámci psychologické explorace analyzuji dvě cílové skupiny pomocí hloubkových rozhovorů. Díky této analýze zjišťuji rozdíly postojů a spotřebního chování dvou cílových skupin v souvislosti se značkou Kofola. Na základě zjištění pak v projektové části navrhuji konkrétní komunikaci cílenou na dvě vybrané cílové skupiny. cs
dc.format 75 s. cs
dc.format.extent 6809964 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Spotřebitel cs
dc.subject osobnost spotřebitele cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject rozhodovací proces cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject značka cs
dc.subject Kofola cs
dc.subject Consumer en
dc.subject Personality of he consumer en
dc.subject Shopping behaviour en
dc.subject Decision?making process en
dc.subject Target group en
dc.subject Brand en
dc.subject Kofola en
dc.title Psychologické mechanismy rozhodovacího procesu při nákupu cs
dc.title.alternative Psychological Mechanisms of Consumers' Decision-making Process en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2012-05-23
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on the psychological mechanisms of decision-making process when purchasing. The theoretical part deals with the personality of consumer, decision-making process, consumer behaviour and other terms related to this topic. The practical part is focused on non-alcoholic drinks segment, specifically the brand Kofola. The psychological exploration analyzes two target groups with using in-depth interviews. This analysis identifies the differences of consumer attitudes and behaviour of this two selected target groups. Based on analysis results I suggest specific communication for Kofola brand for this two target groups. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26176
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-04-20


Files in this item

Files Size Format View
jiroušková_2012_dp.pdf 6.494Mb PDF View/Open
jiroušková_2012_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open
jiroušková_2012_op.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account