Nízkorozpočtová komunikační kampaň

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Nízkorozpočtová komunikační kampaň

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Nízkorozpočtová komunikační kampaň
Autor: Kolaříková, Tereza
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá nízkorozpočtovými komunikačními kampaněmi. V úvodu je tato oblast zařazena do kontextu marketingových komunikací, nastíněny jsou důvody tvorby takových kampaní a rozdělení podle účinku na recipienta podle Jay Conrada Levinsona, který také jako první definoval guerillový marketing. Cílem této práce je osvětlit problematiku těchto kampaní, rozčlenit, popsat a na příkladech doložit jednotlivé techniky, řadící se mezi inovativní formy marketingových komunikací. Nastíněna je i etická problematika. Součástí práce je také komparativní analýza českých a zahraničních kampaní s malým rozpočtem, která je složena z kvantitativní i kvalitativní části. Jejím cílem je srovnat vybrané nízkorozpočtové komunikační kampaně podle nákladů na jednoho recipienta.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19439
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 26011


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kolaříková_2012_bp.pdf 2.455Mb PDF Zobrazit/otevřít
kolaříková_2012_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kolaříková_2012_op.doc 118Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet