Přístupy rodiny k osobní identitě dětí z dvojčat

DSpace Repository

Language: English čeština 

Přístupy rodiny k osobní identitě dětí z dvojčat

Show simple item record

dc.contributor.advisor Marášková, Ivana
dc.contributor.author Balická, Naděžda
dc.date.accessioned 2013-10-04T07:58:59Z
dc.date.available 2013-10-04T07:58:59Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19365
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá přístupy rodiny k osobní identitě dětí z dvojčat. Diplomová práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na specifika dvojčat, osobní identitu, rodinu a možnosti, jakými způsoby osobní identitu dětí z dvojčat podporovat a jakých přístupů by se měli rodiče vyvarovat. Cílem praktické části je zmapovat přístupy rodičů k osobní identitě dětí z dvojčat a postoje dětí z dvojčat k těmto přístupům. Ke zjištění tohoto výzkumného cíle byly provedeny polostrukturované rozhovory se dvěmi výzkumnými soubory, které tvořili rodiče dětí z dvojčat a samotné děti z dvojčat. cs
dc.format 78 s., 68 s. přílohy cs
dc.format.extent 1649849 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject dvojčata cs
dc.subject rodina cs
dc.subject osobní identita cs
dc.subject výchova cs
dc.subject twins en
dc.subject family en
dc.subject personal identity en
dc.subject education en
dc.title Přístupy rodiny k osobní identitě dětí z dvojčat cs
dc.title.alternative Family Approach to Personal Identity of Their Twin Children en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Suchánková, Eliška
dc.date.accepted 2012-05-28
dc.description.abstract-translated Thesis focuses on family approaches to personal identity of twins. Thesis is divided into two parts: theoretical and practical. Theoretical part focuses on specifics of twins, personal identity, faminy and possibilities how to support personal identity of twins. It also focuses on approaches that could be avoided. The goal of the practical part is to map parent approaches to personal identity of twins and attitudes of twins to these approaches. To find out this research goal I conducted half structured interviews with two research groups - parents of twins and twins themselves. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 24718
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-26
local.subject identita cs
local.subject děti cs
local.subject identity en
local.subject children en


Files in this item

Files Size Format View
balická_2012_dp.pdf 1.573Mb PDF View/Open
balická_2012_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
balická_2012_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account