Spotřebitel v maloobchodě - Vinařství Zaječí s.r.o., víno pro mladé

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spotřebitel v maloobchodě - Vinařství Zaječí s.r.o., víno pro mladé

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Ploch, Ondřej
dc.date.accessioned 2013-10-04T07:58:27Z
dc.date.available 2013-10-04T07:58:27Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19364
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na vývoj a následné uvedení nového produktu společnosti Vinařství Zaječí na český trh. Produkt je koncipován pro cílovou skupinu mladých, kteří s konzumací vína začínají. Teoretická část práce se zabývá především rešerší odborné literatury na téma podpory prodeje, chování spotřebitele a jeho nákupním rozhodováním, brand managementu a zavedení nového produktu na trh. Analytická část monitoruje současné komunikační aktivity společnosti, specifika prodeje vína a jeho trhu. Součástí je i vlastní výzkumné šetření cílového segmentu. Projektová část obsahuje popis nového produktu, zadání jeho výroby a plán marketingové strategie včetně finančního plánu. cs
dc.format 101 cs
dc.format.extent 3514283 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Spotřebitel cs
dc.subject maloobchod cs
dc.subject prodej vína cs
dc.subject víno pro mladé cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject víno cs
dc.subject Vinařství Zaječí cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject zavedení nového produktu na trh cs
dc.subject Consumer en
dc.subject Retail en
dc.subject Sale of Wine en
dc.subject Wine for Young en
dc.subject Shopping Behavior en
dc.subject Wine en
dc.subject Vinařství Zaječí en
dc.subject Sales Promotion en
dc.subject Launch of a New Product on The Market en
dc.title Spotřebitel v maloobchodě - Vinařství Zaječí s.r.o., víno pro mladé cs
dc.title.alternative The Retail Consumer - Vinařství Zaječí, Wine for the Young en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2012-05-22
dc.description.abstract-translated The thesis is focused on development and subsequent introduction of new product of Vinařství Zaječí on the Czech market. The product is designed for the target group of young consumers who begin with the consumption of wine. The theoretical part deals mainly with literature searches on sales promotion, consumer be-havior and purchasing decision-making, brand management and the introduction of a new product on the market. Analytical part is monitoring the activities of the present communication, the specifics of the sale of wine and its market. It also includes own research of the target segment. Project contains a description of a new product, brief for the production and marketing strategy plan including financial plan. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26445
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-17


Files in this item

Files Size Format View
ploch_2012_dp.pdf 3.351Mb PDF View/Open
ploch_2012_vp.doc 154Kb Microsoft Word View/Open
ploch_2012_op.doc 152Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account