Spotřebitel v maloobchodě - Vinařství Zaječí s.r.o., víno pro mladé
Show full item record
No preview available
Title:
|
Spotřebitel v maloobchodě - Vinařství Zaječí s.r.o., víno pro mladé |
Author: |
Ploch, Ondřej
|
Advisor: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstract:
|
Diplomová práce je zaměřena na vývoj a následné uvedení nového produktu společnosti Vinařství Zaječí na český trh. Produkt je koncipován pro cílovou skupinu mladých, kteří s konzumací vína začínají. Teoretická část práce se zabývá především rešerší odborné literatury na téma podpory prodeje, chování spotřebitele a jeho nákupním rozhodováním, brand managementu a zavedení nového produktu na trh. Analytická část monitoruje současné komunikační aktivity společnosti, specifika prodeje vína a jeho trhu. Součástí je i vlastní výzkumné šetření cílového segmentu. Projektová část obsahuje popis nového produktu, zadání jeho výroby a plán marketingové strategie včetně finančního plánu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19364
|
Date:
|
2011-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
26445
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account