Event marketing jako nástroj self-promotion regionální rozhlasové stanice

DSpace Repository

Language: English čeština 
Event marketing jako nástroj self-promotion regionální rozhlasové stanice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Mrázková, Lucie
dc.date.accessioned 2013-10-04T07:21:39Z
dc.date.available 2013-10-04T07:21:39Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19334
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce je význam event marketingu v komunikačním mixu soukromých regionálních rozhlasových stanic. Teoretická část objasňuje základních pojmy spojené s médii a jejich marketingovou komunikací. Nastiňuje také specifické rysy propagace rozhlasových stanic a přibližuje členění self-promotion na on-air a off-air aktivity. Nechybí ani bližší charakteristika event marketingu, jakožto velmi silného a perspektivního komunikačního nástroje. Praktická část se zaměřuje na Radio Zlín a jeho komunikační mix. Uvádí význam event marketingu v mixu rádia. Prostřednictvím dotazníkového šetření je v této části provedena analýza eventové aktivity, přičemž následuje rozbor efektivity zmíněného prostředku. cs
dc.format 63 s. cs
dc.format.extent 2667772 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject self-promotion cs
dc.subject on-air cs
dc.subject off-air cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject médium cs
dc.subject rozhlas cs
dc.subject rozhlasový formát cs
dc.subject Radio Zlín cs
dc.subject self-promotion en
dc.subject on-air en
dc.subject off-air en
dc.subject event marketing en
dc.subject medium en
dc.subject radio broadcast en
dc.subject radio broadcasting format en
dc.subject Radio Zlin en
dc.title Event marketing jako nástroj self-promotion regionální rozhlasové stanice cs
dc.title.alternative Event marketing as a Self-promotion Tool of a Regional Radio Station en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2012-05-22
dc.description.abstract-translated The subject of my bachelor thesis is the event marketing importance for the communication mix of private regional radio stations. The theoretical part clarifies basic terms about media and their marketing communications. It also outlines specific features of radio stations promotion and describes split of self-promotion in two parts: on-air and off-air activities. A closer characteristic of event marketing as a powerful and perspective communication tool is added. The practical part is focused on the Radio Zlin station and its communication mix. The importance of event marketing for the communication mix is documented here. This part analyses event marketing activities through questionnaire based surveys followed by an efficiency analysis of this communication tool. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26017
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-05-02


Files in this item

Files Size Format View
mrázková_2012_bp.pdf 2.544Mb PDF View/Open
mrázková_2012_vp.doc 152Kb Microsoft Word View/Open
mrázková_2012_op.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account