Event marketing jako nástroj self-promotion regionální rozhlasové stanice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Event marketing jako nástroj self-promotion regionální rozhlasové stanice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Event marketing jako nástroj self-promotion regionální rozhlasové stanice
Autor: Mrázková, Lucie
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Předmětem bakalářské práce je význam event marketingu v komunikačním mixu soukromých regionálních rozhlasových stanic. Teoretická část objasňuje základních pojmy spojené s médii a jejich marketingovou komunikací. Nastiňuje také specifické rysy propagace rozhlasových stanic a přibližuje členění self-promotion na on-air a off-air aktivity. Nechybí ani bližší charakteristika event marketingu, jakožto velmi silného a perspektivního komunikačního nástroje. Praktická část se zaměřuje na Radio Zlín a jeho komunikační mix. Uvádí význam event marketingu v mixu rádia. Prostřednictvím dotazníkového šetření je v této části provedena analýza eventové aktivity, přičemž následuje rozbor efektivity zmíněného prostředku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19334
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 26017


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mrázková_2012_bp.pdf 2.544Mb PDF Zobrazit/otevřít
mrázková_2012_vp.doc 152Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mrázková_2012_op.doc 152.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet