Koncept věrnostního programu ve společnosti DF Partner s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Koncept věrnostního programu ve společnosti DF Partner s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Koncept věrnostního programu ve společnosti DF Partner s.r.o.
Author: Hynčica, Martin
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Bakalářská práce se v teoretické části zabývá věrnostními programy jako součástí kom-plexní marketingové komunikace. Součástí teoretické části je také teoretický základ po-třebný pro realizaci marketingových výzkumů. V praktické části pak na základě kvalitativ-ního marketingového výzkumu analyzuje postoje zákazníků společnosti k věrnostním pro-gramům, a v následném kvantitativním výzkumu ověřuje pravdivost získaných údajů na reprezentativním vzorku. Závěrem jsou vyhodnoceny stanovené výzkumné otázky a dopo-ručena náplň a konstrukce věrnostního programu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19291
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 26057


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hynčica_2012_bp.pdf 2.025Mb PDF View/Open
hynčica_2012_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
hynčica_2012_op.pdf 124.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account