Podpora kombinované formy výuky prostřednictvím online kurzů a eLearning

DSpace Repository

Language: English čeština 

Podpora kombinované formy výuky prostřednictvím online kurzů a eLearning

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vydrová, Janka
dc.contributor.author Krajča, Zbyněk
dc.date.accessioned 2013-10-04T06:25:32Z
dc.date.available 2013-10-04T06:25:32Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19255
dc.description.abstract Diplomová práce zkoumá využití elektronického vzdělávacího systému Moodle studenty kombinovaného studia sociální pedagogiky Fakulty humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Poskytuje informace, jakým způsobem studenti k této formě výuky přistupují, co jim přináší, jak je motivuje, ale také jaké jsou představy studentů o její ideální podobě. Na základě výsledků výzkumného projektu jsou definována doporučení pro další rozvoj. cs
dc.format 60 s. (53 708 znaků) cs
dc.format.extent 2637470 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject eLearning cs
dc.subject internet cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject on-line kurzy cs
dc.subject Moodle cs
dc.subject eLearning en
dc.subject internet en
dc.subject education en
dc.subject on-line courses en
dc.subject Moodle en
dc.title Podpora kombinované formy výuky prostřednictvím online kurzů a eLearning cs
dc.title.alternative Support for Combined Studies through Online Courses and eLearning en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Prusáková, Viera
dc.date.accepted 2012-05-29
dc.description.abstract-translated This Master's Thesis surveys and analyses a usage of electronic educational system Moodle by part-time students of Social Pedagogy at The Faculty of Humanities of Tomas Bata University in Zlín. Answers questions how students use this type of education, what benefits and motivation they get and what is preferred by them. There are given progress advises according to the results of research project. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 24913
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2012-04-27
local.subject kombinované studium cs
local.subject part-time studium en


Files in this item

Files Size Format View
krajča_2012_dp.pdf 2.515Mb PDF View/Open
krajča_2012_vp.zip 19.93Kb Unknown View/Open
krajča_2012_op.doc 62Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account