Krizová intervence u dítěte se syndromem CAN z pohledu interdisciplinárního týmu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Krizová intervence u dítěte se syndromem CAN z pohledu interdisciplinárního týmu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Marášková, Ivana
dc.contributor.author Mihalová, Zlatuše
dc.date.accessioned 2013-10-04T04:39:15Z
dc.date.available 2013-10-04T04:39:15Z
dc.date.issued 2011-11-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19124
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá specifiky dětské krizové intervence u syndromu CAN za hospitalizace. Kapitoly se zaměřují na diagnostické postupy v případě podezření na týrání, zanedbávání a zneužívání, popisují klinický obraz jednotlivých forem CAN a působení psychického traumatu na dítě. Podrobněji se zaobírají systémem péče po přijetí na lůžkové oddělení dětské kliniky, významem spolupráce intervenčního týmu a hlavními principy komunikace s dětskou obětí. S ohledem na plánování následné péče a ochranu dítěte před dalším násilím poukazuje z multidisciplinárního hlediska na dilemata při řešení situace dítěte, naznačuje příčiny rodinné vztahové patologie. Cílem je poukázat na vzájemnou informovanost, dynamiku změn, rozdělení rolí při řešení syndromu CAN a porozumění individuálně prožívaným problémům aktérů interdisciplinárního týmu. cs
dc.format 127 s. cs
dc.format.extent 3442678 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject syndrom CAN cs
dc.subject klinický obraz cs
dc.subject psychosociální krizová intervence cs
dc.subject sociální pediatrie cs
dc.subject vazba nejistá/úzkostná-vyhýbavá cs
dc.subject diagnostické postupy cs
dc.subject oznamovací povinnost cs
dc.subject policie cs
dc.subject posttramatická stresová porucha cs
dc.subject teorie deprivace cs
dc.subject plán léčby cs
dc.subject obranné mechanismy cs
dc.subject resilience cs
dc.subject interdisciplinární tým cs
dc.subject systém včasné intervence cs
dc.subject CAN syndrome en
dc.subject clinical picture en
dc.subject psychosocial crisis intervention en
dc.subject social pediatrics en
dc.subject insecure/avoidant attachment en
dc.subject diagnostic methods en
dc.subject notification duty en
dc.subject police en
dc.subject post-traumatic stress disorder en
dc.subject deprivation theory en
dc.subject therapeutic plan en
dc.subject coping mechanisms en
dc.subject psychological hardiness en
dc.subject interdisciplinary team of experts en
dc.subject system of early intervention en
dc.title Krizová intervence u dítěte se syndromem CAN z pohledu interdisciplinárního týmu cs
dc.title.alternative Crisis Intervention in Children with CAN Syndrome from the Viewpoint of an Interdisciplinary Team of Experts en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vávrová, Soňa
dc.date.accepted 2012-05-31
dc.description.abstract-translated This Diploma Thesis deals with crisis intervention in children with CAN syndrome, while they are in hospital. The chapters focus on diagnostic methods in cases where there is suspicion of bullying, neglect or abuse. It describes a clinical picture of individual types of CAN and the psychological trauma it causes children. This work focuses on the details of systems of care for children who stay in the lounge department in the children?s clinic, it explains the sense of how the intervention team functions together, and shows the main principles of communication with child victims. Regarding plans for follow-up care and protecting children from further violence, we refer to the multidisciplinary team for their viewpoints on solving the dilemmas of this situation with the children. The work also indicates the root of the problem i.e. the effects that bad family relationships have had on the children. The aim is to indicate a mutual awareness, show the dynamic changes, divide certain roles in order to solve the CAN syndrome and to understand individual problems the interdisciplinary team sees in practice. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 23843
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-26
local.subject týrané děti cs
local.subject psychodiagnostika cs
local.subject zanedbávané děti cs
local.subject psychická traumata cs
local.subject abused children en
local.subject psychodiagnostics en
local.subject neglect children en
local.subject psychic trauma en


Files in this item

Files Size Format View
mihalová_2012_dp.pdf 3.283Mb PDF View/Open
mihalová_2012_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
mihalová_2012_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account