Projekt spotřebitelské soutěže ve společnosti FAMILY DAVO, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt spotřebitelské soutěže ve společnosti FAMILY DAVO, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vlčková, Ilona
dc.contributor.author Maceček, Igor
dc.date.accessioned 2010-07-14T00:16:32Z
dc.date.available 2016-05-27T23:00:21Z
dc.date.issued 2006-05-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1897
dc.description.abstract Tato diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretické a analytické. Sou-částí analytické části je projekt spotřebitelské soutěže. Teoretická část popisuje marketingovou komunikaci, která se skládá z reklamy, publicity, osobního prodeje, direkt marketingu a podpory prodeje, a analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy. Jedná se o PEST analýzu, Porterovu analýzu pěti sil a SWOT analýzu. Analytická část aplikuje teoretické poznatky na firmu Family Davo, s.r.o., jejíž spotřebi-telská soutěž je předmětem této diplomové práce. cs
dc.format 78 s., 2 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1033427 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2016
dc.subject Spotřebitelská soutěž cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject PEST cs
dc.subject Porter a SWOT analýzy cs
dc.subject Competition for customers en
dc.subject marketing communication en
dc.subject PEST en
dc.subject Porter and SWOT analyse en
dc.title Projekt spotřebitelské soutěže ve společnosti FAMILY DAVO, s.r.o. cs
dc.title.alternative Project of consumer competition in Family Davo, s.r.o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Pavla
dc.date.accepted 2006-05-30
dc.description.abstract-translated This dissertation is dividend into two main parts - theoretical and analytical. Competition for costumers is part of the analytical part. Theoretical part decribes marketing communication that consists of advertising, publicity, personal sale, direkt marketing and sales promotion, and of analyse sof internal and exter-nal environment. It concerns PEST analyse, Porter's analyse of five forces and SWOT ana-lyse. Analytical part applies theoretical notes on the company Family Davo s.r.o., which compe-tition for costumers is object of this dissertation. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 3678
dc.date.assigned 2006-03-06
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
maceček_2006_dp.pdfBlocked 1009.Kb PDF View/Open
maceček_2006_vp.doc 58Kb Microsoft Word View/Open
maceček_2006_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account