Projekt spotřebitelské soutěže ve společnosti FAMILY DAVO, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt spotřebitelské soutěže ve společnosti FAMILY DAVO, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt spotřebitelské soutěže ve společnosti FAMILY DAVO, s.r.o.
Autor: Maceček, Igor
Vedoucí: Vlčková, Ilona
Abstrakt: Tato diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretické a analytické. Sou-částí analytické části je projekt spotřebitelské soutěže. Teoretická část popisuje marketingovou komunikaci, která se skládá z reklamy, publicity, osobního prodeje, direkt marketingu a podpory prodeje, a analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy. Jedná se o PEST analýzu, Porterovu analýzu pěti sil a SWOT analýzu. Analytická část aplikuje teoretické poznatky na firmu Family Davo, s.r.o., jejíž spotřebi-telská soutěž je předmětem této diplomové práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1897
Datum: 2006-05-09
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2016
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 3678


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
maceček_2006_dp.pdfZablokované 1009.Kb PDF Zobrazit/otevřít
maceček_2006_vp.doc 58Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
maceček_2006_op.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet