Vedení prodejního týmu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vedení prodejního týmu |
Author: |
Fleissigová, Andrea
|
Advisor: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstract:
|
Tématem této bakalářské práce je vedení prodejního týmu. Práce se nejdříve soustředí na přímý prodej jako součást marketingového mixu. Zabývá se též historií přímého prodeje a jeho výhodami a uvádí fungování přímého prodeje na území České republiky. Popisuje vznik a podmínky multilevel marketingu a zmiňuje i nebezpečné pyramidové hry. Svou pozornost věnuje pojmům jako leadership a vysvětlení rozdílu mezi managementem a lea-dershipem. Zmíní 5 mýtů o leadershipu, skupinový leadership a naznačí motivaci pro týmy v přímém prodeji. V praktické části se pak věnuje popisu americké společnosti Southwes-tern, která poskytuje vysokoškolským studentům praxi ve zmíněném oboru. Podrobně po-píše historii, podmínky a průběh samotného intrenshipu. Pro lepší představu je práce dopl-něna o kvalitativní výzkum s rozhovory vedoucích týmů a jejich postřehy na vedení pro-dejního týmu v praxi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18965
|
Date:
|
2011-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
25973
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account