Vedení prodejního týmu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vedení prodejního týmu

Show full item record

No preview available
Title: Vedení prodejního týmu
Author: Fleissigová, Andrea
Advisor: Kotyzová, Pavla
Abstract: Tématem této bakalářské práce je vedení prodejního týmu. Práce se nejdříve soustředí na přímý prodej jako součást marketingového mixu. Zabývá se též historií přímého prodeje a jeho výhodami a uvádí fungování přímého prodeje na území České republiky. Popisuje vznik a podmínky multilevel marketingu a zmiňuje i nebezpečné pyramidové hry. Svou pozornost věnuje pojmům jako leadership a vysvětlení rozdílu mezi managementem a lea-dershipem. Zmíní 5 mýtů o leadershipu, skupinový leadership a naznačí motivaci pro týmy v přímém prodeji. V praktické části se pak věnuje popisu americké společnosti Southwes-tern, která poskytuje vysokoškolským studentům praxi ve zmíněném oboru. Podrobně po-píše historii, podmínky a průběh samotného intrenshipu. Pro lepší představu je práce dopl-něna o kvalitativní výzkum s rozhovory vedoucích týmů a jejich postřehy na vedení pro-dejního týmu v praxi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18965
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 25973


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
fleissigová_2012_bp.pdf 1.801Mb PDF View/Open
fleissigová_2012_vp.doc 150Kb Microsoft Word View/Open
fleissigová_2012_op.doc 95Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account