Pojetí výchovy u Friedricha Nietzscheho a sociální pedagogika
Show full item record
No preview available
Title:
|
Pojetí výchovy u Friedricha Nietzscheho a sociální pedagogika |
Author: |
Vaněk, Stanislav
|
Advisor: |
Dolák, Antonín
|
Abstract:
|
Tato práce nás v teoretické části seznamuje s významem pojetí výchovy a učení u Friedricha Nietzscheho. Analyzuje vztahy mezi rozumem, pudem a vůlí. Vyzdvihuje význam výchovy a vzdělání na nabývání a pozbývání moci. Ukazuje, jak je velký vliv výchovy, vzdělání a učení na společnost a sociální pedagogiku. Poukazuje na možnosti, jak můžeme rozvíjet malé věci, které v dnešní společnosti nabývají na obrovském významu, a jak je můžeme využít v sociální pedagogice. Seznamuje nás s významem Nietzscheho stěžejního díla: ?Tak pravil Zarathustra?, se zaměřením na význam Zarathustry jako učitele. V praktické části nás seznamuje, jakým způsobem se žáci připravují na vyučování a zda jim tato domácí příprava přináší dobré výsledky při studiu. Jak je k cestě za školními úspěchy vede motivace a jaké má na tyto školní úspěchy vliv jejich samostatnost. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18960
|
Date:
|
2010-11-30 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Katedra společenských věd |
Discipline:
|
Sociální pedagogika |
Grade for thesis and defense:
|
B
25382
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account