Specifika a účinnost vizuálních propagačních prostředků v místě prodeje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Specifika a účinnost vizuálních propagačních prostředků v místě prodeje

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Machů, Miroslava
dc.date.accessioned 2013-10-04T01:10:55Z
dc.date.available 2013-10-04T01:10:55Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18890
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na specifika a účinnost vizuálních propagačních pro-středků na prodejních místech. V rámci zpracování této bakalářské práce byly zmapovány aktuálně využívané vizuální propagační prostředky na vybrané prodejně a popsána jejich specifika. Cílem bakalářské práce pak bylo skrze osobní skryté pozorování ověřit vlastní účinnost POS materiálů ve smyslu dopadu na přímý prodej takto označených produktů. Teoretická část se věnuje problematice marketingového a komunikačního mixu s důrazem na prostředky podpory prodeje v retail segmentu. Je zde zmíněna také osobnost zákazníka a jeho uspokojování potřeb v rámci nakupovacího procesu. V praktické části bakalářská práce seznamuje s vybraným prodejním místem. Dále práce popisuje proces a výsledky pozorování nákupního chování vybraných zákazníků jako výsledku umístěných propagačních materiálů. cs
dc.format 62 s. (81.309 znaků) cs
dc.format.extent 1712866 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject merchandisign cs
dc.subject POS materiály cs
dc.subject potřeby zákazníka cs
dc.subject Marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject sales support en
dc.subject merchandising en
dc.subject POS materials en
dc.subject consumer?s needs en
dc.title Specifika a účinnost vizuálních propagačních prostředků v místě prodeje cs
dc.title.alternative Specifics and Effectiveness of Visual Point-of-Sale Promotional Materials en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2012-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor work is focused on specification and effectiveness of visuals promotional materials on sales points. The aim of this work is to analyze daily used visual promotional materials and describe it's specifics. The next step than, thanks to personal surveillance, test their own effectiveness in the direct impact on sales. The Theoretical part presents issues of marketing and communication mix with focus on sales support in retail segment ? especially FMCG products. It describes the most often used types of promotional mate-rials. The practical part introduces chosen sales point and results of public researches from sales support resort. The bachelor work also includes process and results of surveillance of consumer behavior in dependency of placed promotional materials. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26068
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
machů_2012_bp.pdf 1.633Mb PDF View/Open
machů_2012_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
machů_2012_op.doc 153.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account