Specifika a účinnost vizuálních propagačních prostředků v místě prodeje

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Specifika a účinnost vizuálních propagačních prostředků v místě prodeje

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Specifika a účinnost vizuálních propagačních prostředků v místě prodeje
Autor: Machů, Miroslava
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Tato bakalářská práce je zaměřena na specifika a účinnost vizuálních propagačních pro-středků na prodejních místech. V rámci zpracování této bakalářské práce byly zmapovány aktuálně využívané vizuální propagační prostředky na vybrané prodejně a popsána jejich specifika. Cílem bakalářské práce pak bylo skrze osobní skryté pozorování ověřit vlastní účinnost POS materiálů ve smyslu dopadu na přímý prodej takto označených produktů. Teoretická část se věnuje problematice marketingového a komunikačního mixu s důrazem na prostředky podpory prodeje v retail segmentu. Je zde zmíněna také osobnost zákazníka a jeho uspokojování potřeb v rámci nakupovacího procesu. V praktické části bakalářská práce seznamuje s vybraným prodejním místem. Dále práce popisuje proces a výsledky pozorování nákupního chování vybraných zákazníků jako výsledku umístěných propagačních materiálů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18890
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 26068


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
machů_2012_bp.pdf 1.633Mb PDF Zobrazit/otevřít
machů_2012_vp.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
machů_2012_op.doc 153.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet