Oliviero Toscani - osobnosť reklamy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Oliviero Toscani - osobnosť reklamy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Hudecová, Zuzana
dc.date.accessioned 2013-10-04T00:15:07Z
dc.date.available 2013-10-04T00:15:07Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18809
dc.description.abstract Autorka sa v diplomovej práci zaoberá osobnosťou reklamy Olivierom Toscanim, jeho dielom a hlavne spoluprácou so spoločnosťou Benetton v 90. rokoch. V práci je spomenutý sociálny marketing, sociálna reklama, guerilla marketing, etika v reklame, história vzniku a výroby prezervatívov. V práci sú uvedené príklady sociálnej reklamy, Benettonových kampaní, reklamy na prezervatívy, proti pohlavným chorobám a reklamy spoločnosti Unicef. Autorka ďalej vymenováva aktuálne projekty Oliviera Toscaniho, Razza Umana, Photo for life. Autorka v práci zisťuje názory respondentov česko-slovenského a rakúskeho trhu a interpretuje závery. cs
dc.format 153 cs
dc.format.extent 12641349 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso sk
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Oliviero Toscani cs
dc.subject Benetton cs
dc.subject sociálna reklama cs
dc.subject guerilla marketing cs
dc.subject etika a reklama cs
dc.subject No-l-ita cs
dc.subject Razza Umana cs
dc.subject UNICEF cs
dc.subject Photo for life cs
dc.subject Oliviero Toscani en
dc.subject Benetton en
dc.subject soziale Werbung en
dc.subject Guerilla Marketing en
dc.subject Ethik und die Werbung en
dc.subject No-l-ita en
dc.subject Razza Umana en
dc.subject UNICEF en
dc.subject Photo for life en
dc.title Oliviero Toscani - osobnosť reklamy cs
dc.title.alternative Oliviero Toscani - A Leading Figure in Advertising en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Weberová, Dagmar
dc.date.accepted 2012-05-22
dc.description.abstract-translated Die Autorin der Diplomarbeit beschäftigt sich mit der Persönlichkeit von Oliviero Toscani, seiner Arbeit und insbesondere der Zusammenarbeit mit der Gesellschaft Benetton in den 90er Jahren. In der Arbeit wurden diese Bereiche erwähnt: soziales Marketing, soziale Werbung, Guerilla Marketing, Werbung und ihre Ethik, Geschichte der Erfindung und Erzeugung von Kondomen. In der Arbeit sind Beispiele aus der sozialen-, Benetton-, Kondom-, AIDS, Geschlechtskrankheiten- und Unicef- Werbung erwähnt. Die Autorin zählt die aktuellen Projekte von Oliviero Toscani auf: Razza Umana, Photo for Life. Die Autorin interpretiert die Ansichten und Meinungen vom tschechisch-slowakischen und österreichischen Markt. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26171
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-04-20


Files in this item

Files Size Format View
hudecová_2012_dp.pdf 12.05Mb PDF View/Open
hudecová_2012_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open
hudecová_2012_op.doc 153.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account