Oliviero Toscani - osobnosť reklamy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Oliviero Toscani - osobnosť reklamy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Oliviero Toscani - osobnosť reklamy
Autor: Hudecová, Zuzana
Vedoucí: Horňák, Pavel
Abstrakt: Autorka sa v diplomovej práci zaoberá osobnosťou reklamy Olivierom Toscanim, jeho dielom a hlavne spoluprácou so spoločnosťou Benetton v 90. rokoch. V práci je spomenutý sociálny marketing, sociálna reklama, guerilla marketing, etika v reklame, história vzniku a výroby prezervatívov. V práci sú uvedené príklady sociálnej reklamy, Benettonových kampaní, reklamy na prezervatívy, proti pohlavným chorobám a reklamy spoločnosti Unicef. Autorka ďalej vymenováva aktuálne projekty Oliviera Toscaniho, Razza Umana, Photo for life. Autorka v práci zisťuje názory respondentov česko-slovenského a rakúskeho trhu a interpretuje závery.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18809
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 26171


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hudecová_2012_dp.pdf 12.05Mb PDF Zobrazit/otevřít
hudecová_2012_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hudecová_2012_op.doc 153.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet