Alternative Marketing Strategies in the Music Industry as a Reaction to the Influence of the Internet
Show full item record
No preview available
Title:
|
Alternative Marketing Strategies in the Music Industry as a Reaction to the Influence of the Internet |
Author: |
Večerek, Kryštof
|
Advisor: |
Pospíšil, Jan
|
Abstract:
|
Záměrem bakalářské práce je analýza vlivu internetu na hudební průmysl a analýza alternativních marketingových strategií v hudebním průmyslu. Teoretická část popisuje internet jako takový, historii a principy hudebního průmyslu, vliv internetu na marketing a koncept marketingového mixu. Tyto poznatky jsou následně aplikovány na marketingové možnosti a strategie v hudebním průmyslu. Toto slouží jako teoretické východisko pro praktickou část. Praktická část analyzuje jednotlivé marketingové strategie a vliv internetu na hudební průmysl. Strategie jsou hodnoceny podle prodejnosti hudby a různých dalších faktorů. V závěru práce nabízí několik obecných a konkrétních doporučení pro hudebníky ohledně marketingových strategií. Dosažené závěry jsou tyto: internet hudební průmysl v mnoha směrech obohatil; negativní vliv hudebního pirátství je minimální, v některých aspektech dokonce pozitivní; je možné dosáhnout úspěchu jako hudebník a ideálním způsobem je diverzifikace produktové části marketingového mixu |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17938
|
Date:
|
2011-05-05 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Discipline:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Grade for thesis and defense:
|
A
19600
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account